רוכב אופניים ונהג רכב נהרגו בתאונות דרכים בצפון ובנגב

גבר בן 65 שרכב על אופניים נהרג מפגיעת משאית בכביש 65, סמוך לצומת כרכור לכיוון צפון • נהג כבן 50 נפגע ממשאית ונהרג בכביש 25, סמוך לצומת צפית לכיוון דימונה

זמן צפייה: 00:32

הקטל בכבישים: רוכב אופניים ונהג רכב נהרגו הבוקר (רביעי) בשתי תאונות דרכים שונות בצפון ובנגב. הרוכב, גבר בן 65, נהרג כתוצאה מפגיעת משאית בכביש 65, סמוך לצומת כרכור לכיוון צפון. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. בעקבות כך, המשטרה פתחה בחקירה.

פאראמדיק מד"א סער אברג'יל סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופניים חשמליים שבורות ומשאית, ובסמוך שכב גבר כבן 65 מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו".

תאונת דרכים קטלנית בכביש 25 בצומת צפית לכיוון דימונה | צילום: מד''א

במקביל, נהג רכב פרטי כבן 50 נהרג מפגיעת משאית בכביש 25, סמוך לצומת צפית לכיוון דימונה. צוות מגן דוד אדום קבע את מותו במקום ופינה לבית החולים סורוקה את נהג המשאית, גבר כבן 40, במצב קל. חובש על אופנוע מד"א צביקה אייזיק סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו משאית ורכב פרטי מעוך, נהג הרכב גבר כבן 50 נלכד ברכב, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול תוך כדי חילוצו מהרכב, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם בנהג המשאית גבר בשנות הארבעים פונה במצב קל".