בת זוגו של בראל: "מעתה ועד סוף ימיי תהיה המלאך השומר שלי"

צליל פלטקוב, חברתו של לוחם מג"ב שנהרג לאחר שנפצע קשה באירוע ירי על גבול הרצועה, ספדה לו באינסטגרם. "הייתה לנו אהבה לא רגילה, לא מובנת ולא ברורה. אתה תמיד תישאר ותחיה בלב שלי"

צליל פלטקוב ובראל שמואלי
צליל פלטקוב ובראל שמואלי | צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של צליל פלטקוב

בת זוגו של בראל שמואלי, צליל פלטקוב, ספדה לו בפוסט שהעלתה היום (רביעי) לאינסטגרם. "הייתה לנו אהבה לא רגילה, לא מובנת ולא ברורה", כתבה. "אהבה אינטנסיבית, מיוחדת ובוגרת. בחיים לא הרגשתי בנוח עם אדם במהירות כמו שהרגשתי איתך".

פלוטקוב כתבה על אדם טוב ונאהב, ועל הרגע בו גילתה ששמואלי נהרג. "לא סתם קראו לך בראל, כי אלוהים ברא אותך והוא ברא אותך כדי לעשות טוב בעולם. הילד הכי בולט בכל מקום שהגיע אליו, הכי חברותי והכי כריזמטי. ביום שני בבוקר, נתתי לך את החיבוק האחרון, הנשיקה האחרונה".

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by צליל פלטקוב (@zplatkov)

"בראל, מעבר לבן זוג הכי טוב שיכולתי לבקש, היית החבר הכי טוב שלי. אתה תמיד תישאר ותחיה בלב שלי. תודה על הזכות להכיר אותך ולהיות לצידך עד הרגע האחרון מעתה ועד סוף ימיי תמיד תהיה המלאך השומר שלי".

הודעות ששלח בראל שמואלי לצליל פלטקוב
הודעות ששלח בראל שמואלי לצליל פלטקוב | צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של צליל פלטקוב

שמואלי התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג"ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ"ס) של מג"ב דרום. במהלך שירותו ביחידה ביצע קורס צלפים ושימש כצלף בימ"ס. הלוחם היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית.

מחקירת האירוע שבו נפצע שמואלי עלה כי המחבל הסתיר את האקדח במכנסיו ושלף אותו כמה שניות לפני הירי, לכן לא זוהה על ידי כוחות צבא אחרים. אחד הכדורים שירה המחבל פגע בראשו של הלוחם מטווח אפס, שנפל לאחור. ברשת הקשר החטיבתית הספיקו הכוחות לצעוק "כדור", אך בדקות הראשונות לא הבינו אם מדובר בירי דו צדדי.