שברו החלון במוט ברזל – וחילצו תינוקת מרכב נעול • תיעוד

בת החודש ננעלה במכונית במרכז מסחרי בבאר שבע, והוריה ביקשו סיוע מעוברי אורח - שמיהרו לחלץ את התינוקת. צוותי מד"א שהגיעו למקום טיפלו בה, ופינו אותה לבית החולים סורוקה במצב קל

זמן צפייה: 01:14

תינוקת כבת חודש חולצה היום (שלישי) לאחר שננעלה ברכב במרכז מסחרי בבאר שבע. הוריה, שהיו בסמוך לרכב ביקשו עזרה מעוברי אורח. כפי שניתן לראות מהתיעוד, אדם אחד נחלץ לעזרתם, שבר את החלון הקדמי במוט ברזל וסייע בחילוצה.

אליה יצחק טובול, ראש סניף איחוד הצלה בבאר שבע, שהגיע לזירה סיפר: "עובר אורח שבר את חלון הרכב לבקשת הוריה. בסיוע רופאה מקופת חולים סמוכה הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך בדיקות בבית החולים סורוקה".

עוד בחדשות 13:

שברו את החלון – והוציאו תינוקת בת שנה מרכב לוהט • תיעוד

טרגדיה במודיעין עילית: תינוק נשכח ברכב סגור – ומת

פעוט טבע בבריכה בצימר במועצה אזורית גולן – מצבו קשה

Idelrj
הפעוטה חולצה מרכב נעול בבאר שבע

לפני כשבועיים חולצה תינוקת כבת שנה מרכב נעול בבני ברק על ידי עוברי אורח לאחר שככל הנראה נשכחה בתוכו. לאחר חילוצה, התינוקת פונתה לבית החולים תל השומר כשמצבה קל. בתיעוד נראים עוברי האורח שוברים את החלון ומוציאים ממנו את התינוקת כשהיא בוכה ומיוזעת.

עובר האורח ששבר את חלון הרכב בו נשכחה התינוקת נחתך בידיו, אך סירב לקבל טיפול ואמר לחובשים: "טפלו בילדה קודם. הוא אמר לחדשות 13 כי: "שמעתי שצועקים שיש ילדה באוטו, לא חשבתי ורצתי ישר לשבור את החלון".

אם התינוקת אמרה לחדשות 13: "אנו מודים לעובר אורח שהציל את החיים של הבת שלנו, אנחנו אסירי תודה. ברגע שנוכל נמצא את הדרך לגמול לו על המעשה הזה".

Capture
התינוקת שחולצה מרכב בבני ברק | צילום: יהודה פרקוביץ

כזכור, בחודש שעבר יהודה ורנר, תינוק בן חצי שנה, מת לאחר שנשכח ברכב סגור במודיעין עילית. הוא חולץ מהרכב כשמצבו קריטי, מחוסר הכרה וסובל ממכת חום. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי בזירה ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא תוך ביצוע פעולות החייאה.

אמו, מנהלת מעון בלוד, יצאה מהרכב כדי לרכוש ציוד עבור והמעון וככל הנראה שכחה את בנה ברכב. מבית החולים אסף הרופא נמסר כי התינוק הגיע לחדר הטראומה במצב אנוש, וכי הרופאים נאבקו על חייו אך נאלצו לקבוע את מותו. מדובר, ככל הנראה, במשפחה מהיישוב אלון מורה שהגיעה לעיר לקניות.