עתי פרי בן השנתיים טבע למוות: "קוברים אותו ביום ההולדת שלו"

הוריו של הפעוט, שמת בבריכה בבית פרטי בחדרה, תרמו את איבריו: "העיניים שלו ימשיכו לראות את העולם - לפחות נציל שני ילדים". עוד סיפרו השניים על בנם: "ילד שובב וסקרן, כל הזמן רץ וזז"

זמן צפייה: 02:24

עתי פרי בן השנתיים, הוא הפעוט שטבע אתמול (שבת) למוות בבריכה בבית פרטי בחדרה. הוריו תרמו את איבריו של עתי, שבדיוק היום אמור היה לחגוג יום הולדת שנתיים. "אנחנו קוברים אותו ביום הולדת שלו - בחיים לא חשבנו שזה יקרה", סיפרו הוריו. "קיבלנו מתנה לשנתיים, עכשיו צריכים ללמוד לחיות עם זה".

"אנחנו לא נותנים לילדים שלנו להסתובב לבד, יש לנו מעקב בפלאפון עליהם. היינו עסוקים במקלחות ובאוכל שפשוט לא שמנו לב, לא יודעים כמה זמן הוא היה במים, פשוט לא שמנו לב שהוא יצא מהבית", סיפרו השניים.

עתי פלד בן השנתיים שטבע למוות בבריכה בביתו בחדרה
עתי פלד בן השנתיים שטבע למוות בבריכה בביתו בחדרה | צילום: באדיבות המשפחה

"העיניים של כולם כל הזמן היו עליו", המשיכו ההורים. "ידענו שהוא ילד שובב, סקרן, כל הזמן רץ וזז, בורח לנו בצחוק ומתחבא לנו. ופשוט לא שמנו לב שהוא נעלם לנו".

עוד סיפר הזוג על ההחלטה לתרום את איבריו של עתי: "אם איבדנו את הילד, לפחות נציל שני ילדים, אני חושבת שעשינו את הדבר הנכון". "העיניים שלו ימשיכו לראות את העולם, זה הדבר הכי מרגש שיכולנו לעשות, כי לא נחזיר כבר את הילד, אבל לתת חיים למישהו אחר אנחנו יכולים", אמרה האם.

אתמול, כאמור, טבע עתי למוות. חובש מד"א טומס בייטלמן סיפר: "כשהגעתי למקום הובילו אותי לחצר הפנימית של הבית. הפעוט שכב מחוסר הכרה סמוך לבריכה כשהוא ללא דופק וללא נשימה ומייד התחלתי בביצוע פעולות החייאה".