"היכו באכזריות ללא סיבה": 6 חשודים בתקיפת 3 נערים בגן יבנה

שישה נערים בני 16 התנכלו לשתי נערות ונער בני גילם, לפי החשד ללא סיבה מיוחדת, הקניטו אותם, איימו עליהם וחבטו בהם. שניים מהמותקפים נזקקו לטיפול. "יצאו מהבית כדי ללכת לאכול גלידה"

נער מגן יבנה שהותקף

שתי נערות ונער, תושבי גן יבנה כבני 16, הותקפו הלילה (ראשון) על ידי שישה נערים בני גילם, על פי החשד - ללא כל סיבה מיוחדת. המשטרה עצרה ארבעה חשודים במעורבות באירוע, ושחררה אותם למעצר בית. המותקפים נזקקו לטיפול רפואי ופונו לבית חוילם עם חבלות בראש ובעיניים.

אם אחת הנערות טענה בשיחה עם חדשות 13 כי "החבר'ה שאמורים להיות במעצר בית מעלים תמונות ל'סטורי' שהם יושבים עם וודקה". עוד סיפרה האם כי התוקפים הקניטו את הנערות ואיימו עליהן. לדבריה, "הם יצאו מהבית כדי לאכול גלידה ובלי שום סיבה הם הותקפו. התוקפים לומדים איתם בבית הספר, והילדים מאוד מפחדים שלא יחזרו להטריד אותם. הם אפילו לא החזירו להם מכות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

צוות המומחים של גמזו: תוכנית הרמזור לבדה לא תוריד את התחלואה

הורי ילדי הגנים וכיתות א' יורשו ללוותם בימים הראשונים לשנה"ל

ניר ברקת נגד ישראל כ"ץ: "אם לא יתפטר – הכלכלה תשלם מחיר"

נער מגן יבנה שהותקף
נער מגן יבנה שהותקף

הורה של אחד המותקפים כתב על האירוע פוסט בפייסבוק: "200 מטרים מהבית נטפלו אליהם חבורת נוער, היכו אותם באכזריות עד זוב דם, בעטו בנער כשהוא שכוב על הרצפה, שדדו טלפון וברחו אחרי איומים. אנשים - תתעוררו. התוקפים הם בני נוער תושבי המקום. לא אתייחס לבתים מהם הגיעו התוקפים, כי אין צורך להתייחס לחינוך של פח אשפה, לחוסר בריסון, לחוסר האכפתיות של מה הילד שלך עושה בחוץ, אבל לאותן המשפחות - כדאי שתכינו את עצמכם למסכת מפרכת של התמודדות בבתי משפט"."

תהיו אחראים על מי שגידלתם, עם מי הם מסתובבים ומה הם עושים", המשיך האב. "כי אף אחד לא רוצה להיות הקורבן הבא שלהם ושל דומיהם ולהופיע כנפגע/ת של עוד אירוע שיפורסם בחדשות".