התאונה הקטלנית באשקלון: במשטרה מתקשים לקבוע מי נהג ברכב

בסביבתו של ברק שמואל, שנפצע בינוני בתאונה, טוענים כי הוא לא היה הנהג - אמירה המחזקת את סימני השאלה סביב האירוע. ביום ראשון תילקח ממנו עדות, והחוקרים מנסים לאתר תיעוד ממצלמות האבטחה

זמן צפייה: 02:31

התאונה הקטלנית באשקלון: במשטרה עדיין מתקשים להעריך מי נהג ברכב בעת התאונה שאירעה אתמול (חמישי) באשקלון, שבה נהרגו האחיות תהל וירין מעול. בתחילת החקירה חשדו במשטרה בסבירות גבוהה כי מי שנהג ברכב היה ברק שמואל בן ה-22, בן זוגה של ירין שנפצע בינוני בתאונה, אך לעת עתה אין אינדיקציה חד משמעית לכך. בסביבתו טוענים כי הוא לא היה הנהג, אמירה שמחזקת את סימני השאלה הרבים סביב המקרה.

ביום ראשון צפויים חוקרי המשטרה של מרחב לכיש לגבות לראשונה עדות משמואל, שעדיין מאושפז בבית החולים ברזילי. חל שיפור במצבו והוא מסר לחדשות 13 מבית החולים כי הוא מתאושש. במקהיל, מנסים החוקרים לאתר מצלמות אבטחה לאורך המסלול, במטרה שהתיעוד שייאסף יסייע להבין מי היה הנהג.

בתוך כך, אדל מעול בת ה-14, האחות השלישית שנכחה ברכב בזמן התאונה, עדיין מאושפזת בבית החולים סורוקה במצב קשה מאוד, כשהיא מורדמת ומונשמת.

לכתבות נוספות בנושא:

טרגדיה באשקלון: אחות שנייה נהרגה בתאונת הדרכים הקשה

תהל מעול בת ה-17 נהרגה בתאונה באשקלון: "הייתה מלאה באהבה"

התאונה הקטלנית באשקלון: המשטרה בודקת אם הנהג היה שיכור

תאונה, תאונת דרכים, אשקלון
ירין ותהל ז''ל האחיות שנהרגו בתאונת דרכים באשקלון | צילום: באדיבות המשפחה

כאמור, בתאונה שאירעה אתמול ברחוב התחייה שבאשקלון נהרגו האחיות תהל מעול בת ה-17 וירין מעול בת ה-19. אלפים ליוו את שתי האחיות בדרכן האחרונה בבית העלמין באשקלון, בעוד שבבית החולים סורוקה ממשיכים להיאבק על חיי האחות ששרדה את התאונה. שמואל בן ה-22 נפצע בינוני ופונה לבית החולים ברזילי.

על פי הממצאים בזירה, הנהג נסע במהירות הגבוהה מהמותר בחוק, איבד שליטה על הרכב והתנגש בעץ. מהעדויות שנלקחו עד כה עולה כי בת הזוג, שהרכב היה אצלה, נסעה יחד עם אחיותיה הצעירות לאסוף אותו. הצעיר עלה על הרכב, נהג בדרך חזרה - ואז אירעה ההתנגשות.

ירין מעול שנהרגה בתאונה
ירין מעול שנהרגה בתאונה | צילום: באדיבות המשפחה

חובש רפואת חירום במד"א שנכח בזירה, בן טטרו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. ראינו צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר סמוך לאי התנועה. היא הייתה ללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". עוד הוסיף טטרו: "בסמוך לרכב שכבו על הכביש שלושה פצועים. אישה בשנות ה-20 לחייה ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, גבר בשנות ה-20 לחייו ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבי"ח כשמצבם קשה".