לאחר שנדבק בקורונה: מאמן הכדורסל אריק אלפסי נפטר בגיל 49

אלפסי, ששימש בעבר כמאמן נבחרת הנוער ועוזר מאמן הנבחרת הבוגרת, הלך לעולמו בבית החולים לאחר אשפוז ממושך בעקבות סיבוכי המחלה. השר טרופר: "אבידה קשה עבור עולם הספורט"

זמן צפייה: 02:00

מאמן הכדורסל אריק אלפסי נפטר היום (רביעי) לאחר שנדבק בקורונה ובשבועות האחרונים אושפז בבית החולים. אלפסי שימש בעבר כעוזר נבחרת ישראל, ומאיגוד הכדורסל נמסר כי האיגוד "מרכין את ראשו ומשתתף בצער המשפחה". הלוויתו תיערך היום ב-15:00 בבית העלמין באביחיל.

אלפסי נולד ב-1972 בנתניה והחל את דרכו ככדורסלן במכבי נתניה. ב-2002 החל לאמן את קבוצת הנוער של המועדון, ואת דרכו בליגת העל החל כעוזרו של מאמן עירוני אשקלון עופר ברקוביץ' בשנת 2007. לאחר מכן החליף את ברקוביץ' כמאמן הראשי של הקבוצה, ואימן גם את ברק נתניה, מכבי אשדוד, עירוני נהריה, בני אילת ואליצור אשקלון. ב-2012 מונה לעוזרו של מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק, ושימש גם כמאמן נבחרת הנוער.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רשמית: הקורונה היא המגפה הקטלנית ביותר בארה"ב אי פעם

מהפכה ירוקה? סין הודיעה כי לא תבנה פרויקטים מבוססי פחם בחו"ל

סוף לתעלומה? נמצאה גופתה של כוכבת הרשת גבי פטיטו

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ספד לו: "הצטערתי לשמוע על מותו של מאמן הכדורסל הבכיר אריק אלפסי ז"ל. אריק אימן קבוצות רבות, הגיע איתן להישגים כבירים ואף שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל. אריק הטביע חותם בעולם הכדורסל הישראלי והליכתו בטרם עת היא אבידה קשה עבור עולם זה וכמובן עבור משפחתו. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך".