חשד: אישה נהרגה מפתיחה של כרית אוויר ברכב

תושבת ירושלים בת 37 מתה, כשבוע לאחר שנפצעה בתאונת דרכים, ככל הנראה בעקבות כשל טכני במנגנון הבטיחות ברכב שגרם לפציעתה הקשה. המשטרה מינתה צוות חקירה מיוחד לאחר המקרה

זמן צפייה: 00:55

שירלי כהן, תושבת ירושלים בת 37, נהרגה היום (שני), לאחר שנפצעה בתאונת דרכים בשבוע שעבר. על פי החשד, הגורם למותה הוא כשל טכני חמור בכרית האוויר של הרכב שבו נסעה.

מחקירת התאונה עולה כי המהירות שבה נסעה לא הייתה גבוהה, ולא ברור עדיין מה גרם לה לפגוע ברכב שהיה מולה. המשטרה מינתה צוות חקירה מיוחד לאחר המקרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לראשונה בישראל: בדיקת דם לאבחון נוגדני קורונה בפיתוח מתקדם

אישה נעצרה בחשד שחיללה את קברו של לוחם גולני שנפל

לוחם גבעתי מואשם שהתחזה לבודק במחסום – ושדד רכב מפלסטיני

שירלי כהן
שירלי כהן | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר נהרג ילד בן ארבע מפגיעת רכב בדרך חיים ע. קוליץ בירושלים. תחילה הוא הובא לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב אנוש, אך כעבור כמה שעות נאלץ הצות הרפואי לקבוע את מותו. סבתו, שהייתה עמו, נפצעה קשה. השניים שחזרו מביקור בגן החית שבעיר. נהג הרכב הפרטי תוחקר במקום - המשטרה פתחה בחקירה, ועל פי ההערכה הראשונית הוא נסע במהירות מופרזת.

זירת התאונה שבה נהרגה שירלי כהן
זירת התאונה שבה נהרגה שירלי כהן | צילום: חדשות 13

ד"ר עמנואל שמואל סירא, רופא מתנדב באיחוד הצלה, סיפר כי "מדובר באם ובנה, הולכי רגל, שנפגעו מרכב. בסיוע חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הילד שנפצע אנושות. והענקנו סיוע ראשוני לסבתא שפונתה באמבולנס של איחוד הצלה להמשך טיפול רפואי בבית החולים במצב קשה".