הפגנה מול מעון רה"מ: בכיר לשעבר בחיל האוויר עוכב

מאות בני אדם הפגינו בירושלים נגד שחיתות שלטונית, במסגרת "מחאת הכיסאות" שנערכת זה השבוע השני. המארגנים מסרו כי במהלך ההפגנה נעצרו שלושה משתתפים. תא"ל אמיר השכל, ממובילי המחאה, עוכב

זמן צפייה: 01:06

מאות מפגינים הגיעו היום (שישי) למחות נגד שחיתות שלטונית מול מעון ראש הממשלה בירושלים. מארגני "מחאת הכיסאות" מסרו כי שלושה מהם נעצרו, ומוביל המחאה ובכיר לשעבר בחיל האוויר, תא"ל במיל' אמיר השכל, עוכב. זהו השבוע השני שבו מתקיימת המחאה. המפגינים הניפו שלטים שקראו לחקירה של פרשת הצוללות ואחרים שעליהם נכתב "אין מנדט לשחיתות".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2020266733' autoplay='0' credit='מחאת הכסאות' desc='מחאת הכסאות' kid='1_pl40osrh' duration='73'']

היום נדחה הדיון שהיה אמור להתקיים ביום ראשון בעניין הטבות המס לראש הממשלה בנימין נתניהו. יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, מסר כי "עקב העלייה המדאיגה במספר חולי הקורונה והטיפול המאסיבי בהתפרצות המחלה, הוחלט לדחות את הישיבה למועד אחר".

כזכור, ביום שלישי אישרה הוועדה את בקשתו של נתניהו לקבלת ההחזרי מס רטרואקטיביים. חברי כחול לבן נעדרו מהדיון, זאת לאחר שדרשו כי הוא יעסוק רק בבקשת החזרי המס ולא בדרישות הנוספות של נתניהו. אולם, גם ללא נוכחות חברי כחול לבן - לליכוד היה רוב בוועדה. שמונה תמכו בהחלטה, חמישה התנגדו, וסמוטריץ' נמנע - לדבריו "במחאה על העיתוי האומלל".