הקטל בכבישים: רוכב אופנוע נהרג לאחר שהחליק בכניסה לטבריה

גבר בן 54 החליק עם כלי הרכב בשדרות אליעזר קפלן ונפצע אנוש. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים פוריה תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:20

רוכב אופנוע בן 54 נהרג הבוקר (שלישי) לאחר שהחליק בכניסה הדרומית לעיר טבריה, בשדרות אליעזר קפלן. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה העניק לגבר טיפול רפואי ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים פוריה עם חבלה רב מערכתית תוך פעולות החייאה. מאוחר יותר, הצוות הרפואי בביה"ח נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיקים של מד"א, טאלב עבדאללה ועופרי אלוני, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ובמרחק ממנו שכב על הכביש גבר בשנות החמישים מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ופגיעת ראש, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

לכתבות נוספות חדשות 13 >> 

הקטל בכבישים: רוכב אופניים כבן 35 נהרג מפגיעת רכב ליד חולון

הקטל בכבישים: שני הרוגים בתאונת דרכים מדרום לבאר שבע

רעידת אדמה בעוצמה 3.8 הורגשה בחלקו הדרומי של ים המלח

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ביום ראשון נהרגה אישה כבת 50 בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 264, בצומת משמר הנגב. צוות מגן דוד אדום קבע את מותה במקום, והעניק טיפול לשני גברים בשנות ה-30 לחייהם, במצב קל עם חבלות בגפיים ובבטן.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד״א, אייל גולדברג, סיפר: ״כשהגעתי למקום ראיתי תאונה קשה, הרכב פרטי וטנדר התנגשו. לצד הרכב הפרטי שכבה אישה בשנות החמישים לחייה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלתי מייד בפעולות החייאה, ולאחר מאמצי החייאה בסיוע כח הרפואה הצה״לי נאלצנו לקבוע את מותה. בנוסף נפצעו בתאונה שני גברים באורח קל ולאחר טיפול רפואי ראשוני במקום הם מפונים בניידות מד״א לבית החולים סורוקה".

זירת האירוע בה נהרג רוכב האופניים, סמוך לחולון
זירת האירוע בה נהרג רוכב האופניים, סמוך לחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

ביום שישי נהרג רוכב אופניים כבן 35 נהרג כתוצאה מפגיעת רכב בכביש 44, סמוך לצומת בית דגן שליד חולון. צוות מד"א שהגיע לזירה מצא את הגבר ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום.

חובש מד"א אליה ביטון סיפר כי "במרכז הכביש, במרחק של מטרים בודדים מהאופניים שהיו מעוכים, שכב הרוכב, גבר בשנות ה-30 לחייו, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות בשטח, אבל הוא היה במצב קריטי וללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".