אישה בשנות ה-40 לחייה נמצאה מתה בתחנה המרכזית בת"א

לאחר שעלה החשד כי מדובר בתאונת פגע וברח, נעצר נהג רכב שלצדו הייתה מוטלת ובחקירתו התברר כי לא הבחין בה, כמו כן לא ברור אם היא מתה מפגיעת הרכב או עוד קודם לכן. הנהג שוחרר

אמבולנס (אילוסטרציה)
אמבולנס (אילוסטרציה) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אישה בשנות ה-40 לחייה נמצאה הלילה (שישי) ללא רוח חיים ברחוב השרון בתל אביב. היא פונתה לבית החולים איכילוב תוך כדי פעולות החייאה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. תחילה עלה החשד כי מתה לאחר שרכב פגע בה ונמלט מהמקום, בהמשך עלה כי לא ברור אם היא מתה מפגיעת הרכב או שהייתה ללא רוח חיים עוד קודם לכן. נהג הרכב אותר ונלקח לחקירת משטרה. לאחר החקירה התברר כי הנהג לא הבחין באישה ושוחרר ממעצרו ללא תנאים מגבילים, לאחר שנשללה האפשרות שמדובר בתאונת פגע וברח.

חובש מד"א, יוסף נהון, שהגיע לזירת התאונה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אשה כבת 40 מוטלת על הכביש מחוסרת הכרה, היא סבלה מחבלות בראש ובגפיים והייתה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, לאחר טיפול בשטח פינינו אותה תוך פעולות החייאה כשמצבה קריטי".

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נוסף לכך, חמישה אנשים נפצעו הלילה בתאונה שאירעה בין שני כלי רכב, שאחד מהם התהפך, בכביש 650 סמוך לגן שמואל לכיוון פרדס חנה. צוות מד"א, שהעניק טיפול רפואי ראשוני בזירה, פינה לבית החולים הלל יפה גבר כבן 30 במצב קשה, בהכרה ועם פגיעה רב מערכתית לאחר שנלכד ברכב ההפוך זמן ממושך, ומהרכב השני פונו ילד כבן 9 במצב בינוני ושלושה פצועים נוספים במצב קל.

פראמדיק מד"א, דוד שוסמן, מסר: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך על הצד שבתוכו נלכד הנהג גבר כבן 30 ורכב נוסף מעוך עם 4 נוסעים, בהם ילד כבן 9 ושלושה מבוגרים שהתהלכו מחוץ לרכב, הענקנו לפצועים טיפול רפואי ראשוני במקום ולאחר שהלכוד חולץ עי הכבאים מהרכב פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה, הילד סבל מחבלות בפנים ובראש ושלושת הנוסעים הנוספים שמצבם היה קל סבלו מחבלות בגופם, טיפלנו בהם ופינינו אותם לבית חולים כשמצבו של הילד בינוני והשאר קל".

כמו כן, שני גברים, שהתחשמלו ככל הנראה במהלך עבודה סמוך למושב בן זכאי, נפצעו קשה ופונו לבית החולים קפלן ושיבא בתל השומר. פרמדיקים של מד"א, אלישע ארדואן ועודד שינקמן, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב סמוך לעמוד חשמל לאחר שנפל ככה"נ מגובה של כ- 5 מטר לאחר שהתחשמל, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן שוקים חשמליים עיסויים והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי. על העמוד נלכד פצוע נוסף גבר כבן 40 לאחר שהתחשמל וסבל מכ- 70% כוויות בגופו, הוא היה בהכרה ותיקשרנו איתו, תוך שהכבאים מחלצים אותו , הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה".

הולך רגל כבן 25 נפצע בינוני לאחר שנפגע מרכב ברחוב רבי עקיבא במודיעין עילית, ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם בלות בגפיים. במקביל, גבר כבן 45 נפצע בינוני בעקבות תאונה בין רכב לאופנוע ברדינג, סמוך לנמל תל אביב. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב.