האסון בכביש 6: הרופאים נאבקים על חיי התינוק שיולד במצב קשה

צוותים רפואיים בבית החולים שיבא מנסים לייצב את מצבו של התינוק, שטרם יצא מכלל סכנה. אב המשפחה, שנפצע קל, שוחרר לביתו - אך הגיע לביה"ח כדי להיפרד מבתו בת ב-12 שנהרגה בתאונה

זמן צפייה: 03:11

הקטל בכבישים: הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו של התינוק שיולד היום (שבת) לאחר שאמו נהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה אחר הצהריים בכביש 6, סמוך למחלף בן שמן. הצוות הרפואי בבית החולים שיבא תל השומר הצליח ליילד את העובר, כשהוא במצב קשה וסובל מפגיעת ראש, וכעת נעשים ניסיונות לייצב את מצבו. אב המשפחה, שנפגע קל בתאונה, שוחרר בשעות הערב לביתו, הגיע לבית החולים בילינסון כדי להיפרד מבתו בת ה-12, וחזר לבית החולים תל השומר שם מאושפזת ילדה נוספת בת 7.

בתוך כך, חקירת נסיבות התאונה, בה רכב מסחרי התנגש ברכב פרטי שסטה מנתיבו, נמשכות. בשעות אחר הצהריים, אם המשפחה שהייתה בחודשי היריון מתקדמים, בתה בת ה-12 וקרובת משפחה נוספת, נסעו ברכבן על כביש 6. לפי עדויות ראייה, מסיבה שאינה ברורה לפי שעה, איבדה הנהגת את השליטה על הרכב, והוא סטה מנתיבו – והתנגש במעקה הבטיחות שבצידי הדרך.

עוד בחדשות 13:

אסון בכביש 6: אם הרה ובתה בת ה-12 נהרגו בתאונת דרכים

5 פצועים בתאונה בגליל: בן 7 ובת 40 נפצעו קשה ופונו במסוק

זירת ההתנגשות במחלף בן שמן
זירת ההתנגשות במחלף בן שמן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

רכב ההסעות שנסע מאחוריהן לא הספיק לבלום והתנגש ברכב המשפחתי בעוצמה רבה. האם ובתה נפגעו אנושות, קרובת המשפחה נפצעה קשה וכל יושבי רכב ההסעות – גם הם בני אותה משפחה, נפצעו קל.

תוך זמן קצר מפינוי הפצועות לבתי החולים בילינסון ותל השומר, ובתום מאמצי החייאה – נקבע מותן של האם והבת. הצוות הרפואי בבית החולים תל השומר, כאמור, הצליח ליילד את העובר כשהוא במצב קשה, ומוסיף נאבק על חייו.