חוצה צומת באדום - ופוגע ברכב: רוכב אופנוע נהרג בנוף הגליל

ג'ורג' חילו בן ה-25, תושב יפיע, פגע במכונית ונהרג בצומת הקניון בנוף הגליל, כשעמו רוכב נוסף שנפצע קשה. בתיעוד ממצלמת רכב ששהה במקום ניתן לראות כיצד הוא הנוסע במהירות כשהרמזור אדום

זמן צפייה: 01:06

רוכב האופנוע ג'ורג' חילו, תושב יפיע בן 25 נהרג אמש (שישי) לאחר שחצה את צומת הקניון בנוף הגליל בזמן שהרמזור היה אדום. מותו של חילו נקבע במקום. על האופנוע רכב עמו אדם נוסף כבן 19 שנפצע קשה, והוא פונה לבית החולים רמב"ם. נהג הרכב הפרטי שבו פגעו, גבר בן 38, פונה לבית החולים האנגלי במצב קל.

בתיעוד ממצלמת רכב ששהה בצומת בזמן התאונה, ניתן לראות את חילו דוהר לעבר הצומת בזמן שהרמזור אדום, ופוגע ברכב. כתוצאה מכך, הוא והרוכב הנוסף עפו בעוצמה לעבר הכביש.

רגע התאונה שבה נהרג רוכב האופנוע ג'ורג' חילו בצומת בנוף הגליל | צילום: חדשות 13

הפאראמדיקים של מד"א, אסף חן ועמיר ראשד, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, סמוך לצומת ראינו את שני רוכבי האופנוע שוכבים במרחק כ- 20 מטר אחד מהשני, על המדרכה בצד הדרך ליד האופנוע, שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותו, מצבו היה אנוש ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. על הכביש שכב צעיר כבן 19 , הוא היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית עם פציעות קשות, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח, ופינונו אותו בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול , כשמצבו בינוני עד קשה. נהג הרכב טופל במצב קל ופינינו גם אותו להמשך טיפול בבית חולים".

מוקדם יותר, גבר כבן 25 נפצע קשה לאחר שרכבו התהפך בכביש 79 סמוך לצומת יפתחאל בעליות לאלון הגליל. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם.

ביום חמישי נפצע אנוש פועל זר כבן 40 שרכב על אופניים, לאחר שנפגע מרכב בכביש 553 מצומת תל מונד לכיוון מזרח. צוות מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה, וכשהשיב לו את הדופק הוא פונה לבית החולים מאיר. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ישי תהילה סיפר: "הפצוע שנפגע מרכב שכב על הכביש בסמוך לאופנים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום המשכנו בטיפול הרפואי וכעבור דקות ארוכות ליבו שב לפעום, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפוך רפואי כשמצבו קריטי".

זירת התאונה שבה נהרג רוכב האופנוע ג'ורג' חילו בצומת בנוף הגליל | צילום: חדשות 13
ג'ורג' חילו, רוכב אופנוע שנהרג בצומת הקניון בנוף הגליל | צילום: חדשות 13