הנהג החשוד בתאונה בקריית גת: "לא הייתי שיכור"

מעצרו של שי טסמה הוארך ב-4 ימים. עורך דינו: "הוא מצוי בסערת רגשות, דבר המקשה עליו למסור גירסה למשטרה". מצב האב ושתי הבנות שנפגעו בתאונה בדרום מוסיף להיות קשה

זמן צפייה: 02:18

שי טסמה, הצעיר שעל פי החשד פגע אתמול במשפחה בקריית גת וחשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, טען בחקירתו כי לא היה שיכור. עורך דינו, חיים אברג'יל, מסר: "הצעיר נמצא בסערת רגשות, דבר שהקשה עליו למסור גירסה. לדבריו הוא חרד לשלומם של בני המשפחה הפצועים ומייחל לשיפור במצבם", לטענתו - הצעיר החליק על מים שזרמו מהכיכר הסמוכה לכביש.

בדיון בבית המשפט ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, אך השופט האריך את מעצרו בארבעה ימים בלבד, וביקר את המשטרה: "אין כל הסבר מניח את הדעת לבקש שבעה ימים".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-culture-entertainment-20190804-1213' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='שי טסמה, החשוד שפגע ופצע במשפחה בקריית גת, בבית המשפט' kid='1_az35kv6d' duration='10'']

בתוך כך, נמסר מבית החולים סורוקה כי מוסיף להיות קשה מאד מצבו של האב, בן 38, שנפצע אתמול בתאונת הדרכים, והוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ כללי. עוד נמסר כי שתי הילדות, בנות חמש ושבע, מאושפזות ביחידה לטיפול נמרץ ילדים לאחר ניתוחים שעברו כשהן מונשמות ומורדמות במצב קשה.

עוד בחדשות 13:

אב ושתי בנותיו נפצעו קשה מפגיעת רכב – חשד שהנהג היה שיכור

התאונה בדרום: "הנהג הפוגע יצא והתנצל, נוסעת נוספת נמלטה"

האם שנפצעה בתאונה בדרום: "הוצאתי את הילדה מתוך הגלגלים"

שי טסמה, החשוד כי פגע ופצע באורח קשה מספר בני משפחה בתאונה בקריית גת
שי טסמה, החשוד כי פגע ופצע באורח קשה מספר בני משפחה בתאונה בקריית גת | צילום: שי טסמה, החשוד כי פגע ופצע באורח קשה מספר בני משפחה בתאונה בקריית גת

אתמול סיפרה אם המשפחה, שנפצעה באורח בינוני בתאונה, על רגעי האימה: "הרכב פגע בכולנו. הצלחתי להוציא את הילדה מתוך הגלגלים, קיבלתי מכה ברגל והיא נשברה". עוד הוסיפה האם: "אני לא יודעת מה מצב הילדים. זה לא טוב מה שהוא עשה בגיל כזה - בן אדם שיכור, מי מביא להם רישיון?".

"יצאנו לגינה, עברנו במעבר החצייה", שחזרה האם. "אני לא יודעת מאיפה הוא בא - מאיפה הוא נכנס בנו. הוא עלה על אי תנועה, לא מקום שרכב אמור לעבור בו".

אביטל גלובה, עדת ראייה שנכחה בזירת התאונה, סיפרה: "הצעיר נהג במהירות מופרזת. לאחר התאונה, הוא אמר לאם שהוא לא עשה זאת בכוונה, וכי הוא לא הבחין בבני המשפחה". עוד הוסיפה כי "ברכב שבו נהג הצעיר הייתה צעירה נוספת, שעזבה את המקום זמן קצת לאחר התאונה, ועוד לפני שהגיעו כוחות הביטחון לזירה".

עוד סיפרה גלובה: "הנהג היה גבר צעיר שלדעתי חזר אחרי מסיבה. הוא נסע במהירות גבוהה ושמעתי בום, הוא כנראה פגע בעמוד ובמשפחה. הילדה הקטנה ממש נכנסה מתחת לגלגלי הרכב, ואז ראיתי אותה ואת האבא מדממים. הם כנראה הלכו או חזרו מהפארק, התיק של הילדה עדיין מוטל פה".

זירת התאונה בקריית גת
זירת התאונה בקריית גת | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מבדיקה ראשונית עולה כי כמות האלכוהול בדמו של הנהג הפוגע הייתה גבוהה משמעותית מהמותר בחוק.

כאמור, אב המשפחה ושתי בנותיו נפצעו בינוני עד קשה מאוד בתאונה שאירעה מוקדם יותר היום בשדרות צה"ל שבקריית גת. צעיר בן 21, שנהג ברכב הפוגע, נעצר בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול. האב ובתו בת השבע פונו באמצעות מסוק מד"א כשהם מחוסרי הכרה. האם והילדה בת החמש הועברו באמצעות ניידת טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.