חשד לפגע וברח בנגב: נהג בן 70 נהרג מפגיעת משאית

נהג רכב פרטי נפגע ממשאית בכביש 80 סמוך לאבו ג'ודה, וצוותים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. נהג המשאית לא נמצא בזירת התאונה, אך כעבור מספר שעות הסגיר את עצמו למשטרה

זירת תאונת הדרכים בכביש 80
זירת תאונת הדרכים בכביש 80 | צילום: תיעוד מבצעי נגב מזרחי

חשד לפגע וברח: נהג רכב פרטי כבן 70 נהרג היום (ראשון) בתאונה בכביש 80, סמוך לצומת תל-ערד, לאחר שנפגע ממשאית. המשטרה חיפשה אחר הנהג הפוגע, שלא נמצא בזירת התאונה, והסגיר את עצמו כעבור מספר שעות בתחנת המשטרה בערוער.

חובש רפואת חירום במד"א, אחמד אבו ג׳ודה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר לכוד ברכב הפרטי כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש ביצענו בו פעולות החייאה, אך הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה ונאלצנו לקבוע את מותו. נפגעת נוספת בתאונה טופלה על ידינו, ופינינו אותה לביה"ח במצב קל".

זירת תאונת הדרכים בכביש 80
זירת תאונת הדרכים בכביש 80 | צילום: תיעוד מבצעי נגב מזרחי

בתוך כך, המשטרה פרסמה היום כי היא פענחה שני מקרי תאונות פגע וברח שארעו לאחרונה בגוש דן.

במקרה הראשון מדובר בתאונה שהתרחשה ב-26 בדצמבר ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה, שבה נהרגה נהגת בשנות ה-80 לחייה. הנהג הפוגע עזב את המקום מבלי לעצור או להשאיר פרטים, ובזכות חקירה מאומצת של בוחני תנועה, הם הצליחו להתחקות אחר סוג הרכב והגיעו אל החשוד. הנהג הפוגע, תושב הרצליה בשנות ה-70 לחייו, הודה ושוחרר בתנאים מגבילים, תוך שרישיון הנהיגה שלו נפסל ל-90 יום.

המקרה השני אירע לפני שישה ימים, כאשר הולך רגל בשנות ה-80 נהרג מפגיעת רכב ברחוב העליה שבתל אביב. בוחני התנועה התחקו אחר הנהג, תושב חולון בשנות ה-70 לחייו, ועצרו אותו בעת שהגיע למוסך כדי לתקן את שמשת הרכב שנשברה עקב התאונה. הוא שוחרר למעצר בית ורישיונו נשלל למשך 90 יום.