הולכת רגל בת 9 נפגעה מרכב במודיעין עילית - מצבה אנוש

הילדה חצתה את הכביש, ומתנדב של אחד מארגוני החירום שהיה בדרכו לאירוע פגע בה. הילדה פונתה לבית החולים שיבא תוך ביצוע פעולות החייאה. הנהג עוכב בזירת התאונה

זמן צפייה: 00:10

ילדה בת 9 נפצעה היום (חמישי) אנוש מפגיעת רכב במודיעין עילית כשחצתה את הכביש. היא פונתה לבית החולים שיבא שבתל השומר. נהג המכונית הוא מתנדב של ארגון החירום, שהיה בדרכו לאירוע שבו נזקקו לטיפול רפואי. לאחר התאונה הוא עוכב בזירת התקרית. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

מוקדם יותר היום נהרגה הולכת רגל כבת 60 מפגיעת רכב ברחוב פתח תקווה שבנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותה במקום. במקביל, רוכבת אופנוע בת 35 נהרגה לאחר שנפגעה מרכב מסחרי בכביש 60 סמוך לירושלים. צוות מגן דוד אדום העניק לה טיפול רפואי ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה במקום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הנהג שדרס למוות את הנער שלו אמסלם הורשע בהמתה בקלות דעת

"איבד צלם אנוש": מאסר עולם לגבר שרצח את בת דודו והעלים הגופה

חשד לרצח בחיפה: צעיר בן 28 נורה למוות

זירת התאונה שבה נפגעה הילדה בת ה-9 במודיעין עילית
זירת התאונה שבה נפגעה הילדה בת ה-9 במודיעין עילית | צילום: חדשות 13

פרמדיק מד"א יקי חג'ג' שהגיע לזירת התאונה בנתניה סיפר כי "הפצועה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

חובשים מד"א אוהביה שרעבי ויונתן שור, שהגיעו לזירת התאונה סמוך לירושלים סיפרו: "הפצועה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

תאונת אופנוע סמוך ירושלים
תאונת אופנוע סמוך ירושלים | צילום: מד''א

ביום שני נהרגה הולכת רגל בת 10 כתוצאה מפגיעת רכב במג'ד אל-כרום שבגליל. צוות מגן דוד אדום פינה אותה למרכז הרפואי לגליל תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותה. מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי הרכב הידרדר לאחור ופגע בילדה.