בן 17 הותקף באלימות מחוץ לבית הספר: "עברתי טראומה רצינית"

4 נערים בני 14 עד 17 נעצרו לאחר שעל פי החשד תקפו אמש את הנער ישי שטרית בטבריה. אחותו כתבה על המקרה בעמוד הפייסבוק שלה: "קיבלתי תמונה של אחי בלי שיניים. מאז הדמעות לא פוסקות"

זמן צפייה: 00:33

ישי שטרית, נער בן 17 תושב טבריה, הותקף שלשום (ראשון) על פי החשד על ידי ארבעה נערים בסמוך לבית ספר בעיר. ישי סיפר לאחר המקרה: "היה שם נער בן 18, גדול ממני. את השאר אני לא מכיר, לא פגשתי אותם בחיים. עברתי פה טראומה רצינית".

אחותו פרסמה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בנושא וכתבה: "אני משפשפת את העיניים ומקבלת תמונה של אחי, בלי שיניים. לא רק בלעדיהם, אלא גם בלי שורשים. מאז הדמעות לא פוסקות", והוסיפה: "אחי נפל קורבן לאלימות ובריונות, פיזית ומילולית. אני לא יכולה להפסיק לחשוב על ההשפלה שהוא עבר, ילד אחד לבד מול חיות אדם שאיני מכירה אישית, אבל אני בטוחה שהם כאלה. אני קוראת מכאן למערכת החינוך - בבקשה תעשו עם זה משהו, בבקשה".

ישי שטרית, הנער שהותקף אמש על ידי חבורת נערים ששברו את לסתו ואת ושיניו, משוחח בשיחת וידאו עם מאור אדרי
ישי שטרית, הנער שהותקף אמש על פי החשד, על ידי חבורת נערים ששברו את לסתו ואת ושיניו, משוחח בשיחת וידאו עם מאור אדרי | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הותר לפרסום: 15 נערים נחקרו בחשד שתקפו מינית בת 11 בצפון

27 שנים לאחר שנעלמה: גופת אישה אותרה באגם – בזכות נער בן 13

"תפס וזרק אותי לשיחים": חייל נאשם בתקיפת אישה בבאר שבע

ארבעת הנערים, בני 14-17, נעצרו לאחר קבלת הדיווח והוריהם זומנו לתחנת המשטרה. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה גילויי אלימות ובריונות ותפעל על מנת למצות את הדין עם המעורבים".