מגורים ברכב, איומים והשפלות: קריסת משפחתה של בת ה-11 שנאנסה

עקב השלכות האונס שעברה ל', בשבוע האחרון מתגוררים בחדרון מוזנח אביה - שלפני כן נאלץ לישון עם ילדיו במכונית, ואחותה - שבשל ההקנטות נשרה מבית הספר. "לא מצליחים לחזור לחיים נורמליים"

זמן צפייה: 03:58

בחדרון מוזנח של כמה מטרים רבועים בלבד, מתגוררים בשבוע האחרון אביה ואחותה של ל', הילדה בת ה-11 ממרכז הארץ שנאנסה על ידי קבוצת נערים בני 12 ו-13 בפסח האחרון. הוריה של הילדה גרושים, המשפחה מוחלשת, מוכרת לרווחה כבר שנים - והאונס שעברה הבת דרדר את המשפחה לגמרי. אמש (רביעי) כזכור, פורסמו בחדשות 13 יומני הילדה, בהם תיארה לפרטים את מעשי האונס שעברה.

א׳ הוא נכה צה"ל שמרותק לכיסא גלגלים, ומתקיים בקושי מקצבת הנכות שלו, האב והאחות גרים אצלו. האב לא עובד, נמצא כל היום עם בתו, ושאר הילדים עברו עם האם לדירה אחרת, הרחק מההקנטות והאיומים בעיר שבה אירע האונס. "אני בעצמי בקושי חי ואני עוזר ככל שאני יכול. אני נותן להם לשתות ונותן להם הרגשה של חום ואהבה". אמר א'. "למה המדינה לא עוזרת להם?".

אביה של ל' סיפר כי "מאז מה שקרה אנחנו לא מצליחים לחזור לחיים נורמליים, לא ממש מצליחים לתפקד. ישנתי באוטו, אני ושני הילדים שלי, אנשים היו מביאים לי לאכול עד שא' ראה אותי ואסף אותי אליו הביתה. הוא אמר לי 'בוא תאכל כמו בן אדם, בוא תעשה מקלחת'. נתקעתי פה בינתיים כי אין לי בדיוק לאן ללכת".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

המעשים הקשים והפחד מהנערים: יומני האונס של בת ה-11

"את לא אוהבת אותי?": אישום בגין אונס בת 14 בעלת מוגבלויות

תושב תל אביב בן 30 נעצר בחשד לתקיפה חמורה וניסיון אונס

משפחתה של ל', הילדה בת ה-11 שנאנסה
משפחתה של ל', הילדה בת ה-11 שנאנסה | צילום: החדשות 13

אחותה הגדולה של ל', בת ה-13, חווה גם כן חרדות קשות, וכמו ל', גם היא לא התחילה את שנת הלימודים. "עזבתי את הלימודים בגלל כל ההשפלות שעברתי עם ילדים בבית הספר, הם כינו אותי בכל מיני שמות. לרוב אני שותקת, אבל לפעמים אני אומרת להם שיעזבו אותי ושאני רוצה ללכת, והם בכוונה עושים את זה", תיארה. "פניתי למורה אבל זה לא עזר, היא אמרה 'פשוט תתני לזמן הזה לחלוף'". אל החדרון המוזנח היא הגיעה רק בשבוע שעבר, לאחר שבועות שבהם התגוררה עם אביה במכונית, ליד תחנת אוטובוס.

בדומה לא', בימים האחרונים החלו אנשים רבים להתגייס אל מול העוול שעוברת המשפחה - תושבים, מכרים וגם המעסיק של האם, שהחליט לסייע לה כלכלית ולממן לה ייצוג משפטי, שאולי יעשה עם הילדה בת ה-11 קצת יותר צדק.

פרטי חשבונות לתרומה למשפחה: 

אביה של ל': בנק מזרחי טפחות, סניף 529, מספר חשבון - 134538.

אמה של ל': בנק הפועלים, סניף 555 ראשון לציון, מספר חשבון - 660435.