הקטל בכבישים: שתי נשים כבנות 70 נהרגו בתאונת דרכים בגליל

צוות מד"א הגיע למקום התאונה, בסמוך ליישוב הררית שבמועצה האזורית משגב, ונאלץ לקבוע את מותן של השתיים. שלושה בני אדם נוספים נפצעו קל ופונו לבית החולים בנהריה

תאונת דרכים במשגב
תאונת דרכים במשגב | צילום: דוברות חילוץ והצלה

שתי נשים כבנות 70 נהרגו היום (שישי) בתאונת דרכים שהתרחשה בכביש 7955 בין היישובים הררית ויודפת, במועצה האזורית משגב. צוות מד"א שהגיע לזירה ונאלץ לקבוע את מותן של השתיים. באירוע נפצעו עוד שלושה בני אדם במצב קל - ופונו לבית החולים בנהריה לקבלת טיפול רפואי.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום וליד שלאעטה, שהגיע לזירה. "הרכב ובו שתי הנשים שנפצעו באורח אנוש היה בשול הימני. במושב שליד הנהג ובכיסא שמאחוריו נלכדו שתי נשים כבנות 70 מחוסרות הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הן היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותן. נהג הרכב כבן 40 שהיה בהכרה מלאה ונפגע באורח קל טופל בשטח ופונה במצב יציב לבית החולים - יחד עם שני פצועים קל מהרכב הנוסף".

בשבוע שעבר נהרג אזרח סודני בן 36 לאחר שרכב התנגש בו כשרכב על אופניו בכביש 4, סמוך לזכרון יעקב. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו בזירת האירוע. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה, שבה היה מעורב כלי רכב נוסף.

עוד בחדשות 13:

הקטל בכבישים: רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב סמוך לזכרון יעקב

תאונה קטלנית בכביש 4: אישה בת 64 נהרגה; בת 19 נפצעה בינוני

תאונת דרכים במשגב
תאונת דרכים במשגב | צילום: דוברות חילוץ והצלה

"כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים ובסמוך שכב גבר כבן 36, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש בכיר במד"א רוני דרורי והפרמדיק רועי הבר. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

זמן קצר לאחר מכן, אישה כבת 70 וילדה כבת ארבע נפצעו קשה, וגבר ושלושה ילדים נוספים נפגעו בינוני, בהתנגשות בין רכב לאוטובוס בכביש 90, סמוך לקיבוץ קליה שליד ים המלח. צוות מד"א העניק לשישה טיפול רפואי ופינה אותם לבית חולים.

לפני שבועיים נהרגה אישה בת 64 בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בצומת פל ים שבכביש 4, בסמוך לקיסריה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, ובתומן נאלצו לקבוע את מותה. צעירה בת 19, שנהגה ברכב השני, פונתה לבית החולים הלל יפה.