חודש לבחירות: נתניהו ולפיד נזכרו פתאום שיש ערבים טובים • טור

רה"מ מזכיר את ההורים שנפטרו לפני עשור כדי לקושש קולות, ויו"ר יש עתיד גייס סיפור סוחט דמעות אחר. סוף סוף, השניים התחילו להתייחס לערבים כמו שהם מתייחסים ליהודים - טמבלים שיקנו לוקשים

זמן צפייה: 01:36

בגיל שבעים ואחת ושליש גילה ראש הממשלה בנימין נתניהו - שיש גם ערבים טובים. בנאום שנשא בנצרת בחודש שעבר סיפר שהוא ורעייתו, שרה, לא יישכחו את הטיפול של האחים מהמגזר הערבי בהוריהם לפני שנפטרו. עם זאת, ההורים זכרם לברכה נפטרו לפני כעשור, מאז הערבים כבר נהרו בהמוניהם לקלפיות וניסו להשמיד אותנו. אבל עכשיו, משום מקום, הזיכרונות צפו.

כך קרה גם ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד - בגיל חמישים ושבע ורבע גילה לפיד - שיש ערבים טובים. השבוע הוא סיפר על האח מהמגזר הערבי, שטיפל בבתו. יש לציין כי לפיד רצה להקים ממשלה שתיתמך על ידי הרשימה המשותפת כבר לפני שנה וחצי, אבל כנראה בלי סיפור סוחט דמעות, הערבים לא יחליקו לנו בגרון.

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

אגב, האח חסיין עבאס באמת שינה כנראה את לפיד כי פוליטית זה הזמן הכי מטומטם להצהרה הזאת - קולות היא לא תביא ללפיד, וקואליציה בתמיכת המשותפת לא קיימת כמעט בשום תסריט.

דבר אחד טוב כן יצא מהבחירות הנוראות האלה - בזכות האח עבאס וחבר הכנסת עבאס, הערבים הפכו - בעיניי הפוליטיקאים, ליהודים - כלומר, מטומטמים שאפשר לקנות אותם בסיפורי מעשיות.

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד נואם במהלך השבעת הממשלה
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד נואם במהלך השבעת הממשלה | צילום: דוברות הכנסת, עמוס בן גרשום