קפריסין: רגע לפני שפוזר בים - האפר של בן ה-19 נגנב מהמכונית

בני משפחת קינגה ביקשו להיפרד לנצח מבנם דניס, שמת לפני כחמישה חודשים בביתו שבשבדיה, אולם שעות בודדות לפני הטקס הם גילו כי רכבם נפרץ וכד האפר נגנב. "ראינו מה קרה ופרצנו בבכי"

קופסת עץ ובה האפר של דניס קינגה בן ה-19 משבדיה, נגנבה מחזקת הוריו לפני מספר ימים בקפריסין. זאת, שעות בודדות לפני טקס פיזור האפר באחד מהחופים במדינה. המשטרה המקומית פתחה במבצע חיפושים אחר הקופסה.

הסיפור החל כאשר ההורים עצרו במסעדה סמוך לחוף הים שבו תכננו לשפוך את האפר. בעודם מתכוננים לפרידה, אלמונים פרצו לרכב השכור שלהם ושדדו את הקופסה. "בדרך כלל אנחנו לוקחים את בננו לכל מקום איתנו", סיפרה אם המשפחה. "זה היה יום ארוך ופשוט עצרנו לשתות קפה. השארנו את כל החפצים ברכב, וכשיצאנו וראינו את החלון המנופץ - הבנו שהמכונית נפרצה. התיקים נעלמו. כולנו פרצנו בבכי. הקופסה הייתה בתיק גב שחור שנגנב גם כן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקטל בכבישים: בת 18 נהרגה בתאונת אופנוע; רוכב נוסף נפצע קשה

לקראת סגירת הרשימות: חילופי האשמות בין הליכוד לכחול לבן

בהלת השפעת: עשרות אלפים הסתערו על המרפאות והתחסנו

קפריסין
קפריסין | צילום: shutterstock

חמישה חודשים לאחר מותו של דניס בשבדיה, החליטה המשפחה לטוס לקפריסין ולסיים את ה"שנה הקשה והנוראית" שעברה עליהם, כך לדברי אימו."החוף כל כך יפה כאן ודניס אהב את הים", הסבירה. "אנו מקווים שכאשר השודדים יבינו מה יש באחד התיקים הם יהיו מספיק אנושיים וישימו את התיק במקום שנוכל למצוא אותו".

בני הזוג הבטיחו פרס כספי על סך 200 אירו לכל מי שיוכל להוביל אותם לאפר, שכמור - מאוחסן בקופסה קטנה וחומה עליה כתוב שמו של בנם. "התיבה הזו מסמלת את דניס וזה כל כך הרבה עבורנו. הפורצים לקחו לנו עוד שלושה תיקים, אבל שום דבר אחר לא יקר לנו כמו הקופסה הזו. אנחנו רוצים לפנות לשודדים ולומר: 'בבקשה, השיבו לנו את האפר'".

כד אפר, אילוסטרציה
כד אפר, אילוסטרציה | צילום: רויטרס