העצורה בטורקיה שוחחה עם משפחתה: "אם אתם חזקים אני חזקה"

לראשונה מאז מעצרה דיברה נטלי אוקנין בטלפון עם בנותיה, שעדכנו אותה במאמצים לשחרורה. היא מצידה סיפרה מה עובר עליה בבית המעצר: "התייחסו אליי יפה, לא פגעו בי. קשה לי, אבל אני מסתדרת"

זמן צפייה: 04:45

כבר שמונה ימים שבני הזוג מורדי ונטלי אוקנין עצורים בטורקיה, והיום (רביעי) שוחחה נטלי בטלפון לראשונה עם אחותה ובנותיה. בהקלטת השיחה ניתן לשמוע את ההתרגשות בקולה, והן מצידן עדכנו אותה במאמצים לשחרורה. "בחוץ איתנו בשיחות, לפיד, בנט, הרצוג, כולם", אמרו לה, "תהיי רגועה, תהיי חזקה".

"אם אתם חזקים אני חזקה", ענתה להן נטלי, ובנותיה השיבו לה: "אנחנו חזקים בשבילך, אנחנו אף פעם לא לבד, כל המשפחה פה". עוד סיפרה נטלי לבנותיה: "התייחסו אליי יפה, כל הזמן הייתה צמודה אליי בחורה, אם הייתי צריכה לשירותים הייתה באה איתי בחורה ומלווה אותי. לא פגעו בי. קשה לי, אבל אני מסתדרת. הביאו לי בגדים ושוקולד למריחה, מביאים לי לחם טרי כל יום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פיגוע דקירה בירושלים: שני לוחמי מג"ב נפצעו, המחבל נוטרל

הליכוד: נתניהו לא מוזמן לפגישות עם נציגים מחו"ל; לפיד: "לא רוצים להיפגש איתו"

תלמיד תקף מורה בהיריון והביא לאשפוזה: "לא יישארו מורים שיסכימו ללמד"

לקראת סיום השיחה ביקשה נטלי מבתה שירן לשיר לה את שירה של אתי ביטון "רק לאמא", והצטרפה אליה לשירה כשהיא חנוקה מדמעות. "אני מאושרת שיש לי אתכם", אמרה להן נטלי בסוף השיחה, "אני שמחה שיש לי אתכם".

מוקדם יותר היום שוחח ראש הממשלה נפתלי בנט עם בני משפחתם של הזוג, הביע את תמיכתו ואמר להם כי בישראל פועלים לפתרון מהיר של הסוגיה. "המשפחה מתמודדת עם סיטואציה מורכבת בימים אלו", נכתב בהודעה מטעם לשכתו.