דיווחים בלבנון: בכיר חזבאללה חוסל בדרום המדינה

על פי כלי התקשורת המקומיים, גופתו של עלי מחמד יונס, שהיה בכיר באגף למעקב אחר מרגלים בארגון הטרור, נמצאה על כביש שמחבר בין שני כפרים, ועליה פצעי ירי וסימני דקירת סכין

זמן צפייה: 01:01

חיסול מסתורי בדרום לבנון: כלי תקשורת במדינה דיווחו הבוקר (ראשון) כי בכיר חזבאללה, עלי מחמד יונס, חוסל על ידי אלמונים. גופתו נמצאה עם פצעי ירי וסימני דקירת סכין על כביש שמחבר הכפר קאקעיה אל-ג'סר לכפר זוטר. יונס, שנולד בכפר ג'יבשית, היה בכיר באגף למעקב אחר מרגלים בארגון הטרור, שפתח בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

לפני כשבוע הופל על ידי כוחות צה"ל טיסן של חזבאללה, שחצה משטח לבנון לישראל. כלי הטיס יורט לאחר שעשה את דרכו לשטחה האווירי של ישראל. הטיסן נמצא כעת בידי כוחות הצבא. דובר צה"ל התייחס למקרה ומסר: "צה"ל רואה בחומרה את הפרת הריבונות ורואה בלבנון אחראית לנעשה משטחה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

46 ישראלים מתו מקורונה; מניין החולים עלה ל-8,018

רעידת אדמה בעוצמה 4.3 הורגשה באילת

המגעים להקמת ממשלה: גנץ לא שולל לחלוטין סיפוח בגדה המערבית

בכיר חזבאללה עלי מחמד יונס
בכיר חזבאללה עלי מחמד יונס | צילום: חדשות 13

בחודש שעבר הושמו בבידוד מיוחד מספר בכירי חזבאללה, לאחר שחלו בווירוס הקורונה. עוד עלה מהדיווח ברשת "אל-ערביה" כי בין החולים ישנו בכיר שנדבק לאחר שנפגש עם בכיר איראני נשא, שביקר בביירות ונפגש עם בכירים בארגון. גם ראש הוועד הפועל של חזבאללה בלבנון, האשם צפי א-דין, חוייב להימצא בבידוד לאחר שנפגש עם אותו בכיר איראני.

מזכ"ל הארגון חסן נסראללה הושם בבידוד מיוחד על מנת של יידבק. עוד עלה מהדיווח כי בכיר ביטחוני נוסף בארגון הושם בבידוד לאחר שחזר מאיראן במטוס שבו נסעה החולה הראשונה בקורונה בלבנון.