הירדנית ששוחררה ממעצר מנהלי בישראל: "אוהבת את נסראללה"

היבא אל-לבדי, ששבה למדינתה לאחר שביתת רעב של חודש, אמרה בריאיון לרשת אל-מיאדין המזוהה עם חזבאללה כי חוקר השב"כ שאל אותה על ביקורה בלבנון: "תגידי שהיית בבעלבכ ובבינת ג'בייל"

זמן צפייה: 00:41

האזרחית הירדנית היבא אל-לבדי, ששוחררה אתמול ממעצר מנהלי בישראלי, סיפרה היום (חמישי) בריאיון לרשת אל-מיאדין הלבנונית המזוהה עם חזבאללה, על חקירתה בשב"כ, והביעה תמיכה בארגון הטרור ובמזכ"ל חסן נסראללה.

בתשובה לשאלה האם האשימו אותה בקשר עם חזבאללה, אמרה: "אני החלטתי לא לדבר על החקירה עצמה. הכול בגדר הזיות וסילופים. לא הופנתה אליי האשמה, כי מעצר מנהלי זה ללא האשמה".

כתבות נוספות בנושא >>

סוף לפרשה: שני האזרחים הירדנים שוחררו ממעצר והוחזרו למדינתם

גורם ירדני: אין קשר בין שחרור העצורים לישראלי שהסתנן למדינה

ירדן תחזיר את השגריר לישראל – שני העצורים הירדנים ישוחררו

היבא אל-לבדי, הירדנית העצורה בישראל
היבא אל-לבדי, הירדנית העצורה בישראל

"שאלו אותי בפירוט על הביקור בלבנון, שאלו לאן הלכתי. אמרתי שהלכתי לבית הקפה אל חמרא וזיתונא", סיפרה. "החוקר חבט על השולחן ואמר לי 'את יודעת איפה את? את פה אצל השב"כ, מה את מספרת על בתי הקפה, תגידי שהיית בבעלבכ, בבינת ג'בייל".

"אני אוהבת את נסראללה ורוצה למסור לו שאני אוהבת אותו מאוד, סיכמה. "שאלו אותי 'למה את אוהבת אותם?'. אמרתי להם 'כי הם שחררו את אדמתם'".

כזכור, אל-לבדי והעצור הירדני עבד רחמן אל-מרעי שוחררו אתמול ממעצר, והושבו למדינתם. השניים ונמסרו לידי צה"ל במעבר אלנבי, ומשם הועברו לרשויות בירדן.

בד בבד, סגן שר הביטחון אבי דיכטר התייחס לנושא ואמר: "למען הסר ספק, מעצרם לחקירה והמשך החזקתם במעצר מנהלי בחודשים האחרונים, נעשה מתוך אינטרס מובהק של שמירה על ביטחון המדינה. מעצרה של היבא אל-לבדי, בעלת תעודת זהות פלסטינית, סיכל פעילות טרור של חזבאללה בישראל ומעצרו של עבד אל-רחמן, סיכל פעילות טרור של חמאס".