דיווח: בכירי חזבאללה חלו בקורונה; נסראללה הושם בבידוד

לפי רשת "אל ערביה", אחד מהחולים נדבק לאחר שנפגש עם בכיר איראני אשר ביקר בביירות. מזכ"ל ארגון הטרור, נמצא גם הוא בבידוד מיוחד - על מנת שלא יידבק בווירוס

זמן צפייה: 02:06

נגיף הקורונה: מספר בכירים בארגון הטרור חזבאללה בלבנון הושמו בבידוד מיוחד לאחר שחלו בווירוס הקורונה, כך דיווחה היום (רביעי) רשת "אל-ערביה". עוד עלה מהדיווח כי בין החולים ישנו בכיר שנדבק לאחר שנפגש עם בכיר איראני נשא, שביקר בביירות ונפגש עם בכירים בארגון. גם ראש הוועד הפועל של חזבאללה בלבנון, האשם צפי א-דין, חוייב להימצא בבידוד לאחר שנפגש עם אותו בכיר איראני.

מזכ"ל הארגון חסן נסראללה הושם בבידוד מיוחד על מנת של יידבק. עוד עלה מהדיווח כי בכיר ביטחוני נוסף בארגון הושם בבידוד לאחר שחזר מאיראן במטוס שבו נסעה החולה הראשונה בקורונה בלבנון.

לכתבות נוספות בנושא >> 

חולה קורונה אושפז באיכילוב בלי להיבדק – ושוחרר

מניין הנדבקים בקורונה בישראל עלה ל-75; אחד מהם – ילד בן תשע

הקורונה בישראל
הקורונה בישראל | צילום: רויטרס

עוד צויין בדיווח כי בחזבאללה נקטו בצעדי חירום באיזורים שבהם נוכח הארגון - הדאחייה של ביירות, מחוז אל-בקאע ודרום לבנון - זאת על מנת לעקוב אחר אנשים החשודים כחולים בקורונה. כמו כן עלה כי חזבאללה הקים מחנות בידוד באיזורים המרוחקים מהבירה ביירות, אשר בהם נמצאים משפחות של לוחמי האירגון שהיו באיראן בשבועות האחרונים. משפחות שיעיות, הגרות בדאחייה של ביירות, עזבו את בתיהם ופנו לאיזורים הרריים מחשש להידבקות בקורונה.

בתוך כך, בארה"ב עלה מניין הנדבקים מהנגיף ליותר מאלף בני אדם. בבריטניה, חברת הפרלמנט והשרה הממונה על ביטחון המטופלים במשרד הבריאות, נדין דוריס, אובחנה כחולה.

באינדונזיה נקבע מקרה המוות הראשון כתוצאה מהווירוס, אישה בת 53. במקביל, בסין משדרים חזרה לשגרה ובמחוז חוביי, מקור התפרצות הנגיף, הודיעו על שורת צעדים לקראת חזרה לשגרה בהם חזרה של חלק מהעובדים לעבודה.