מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר נדבק בקורונה

בהודעה רשמית מטעם ארגון הטרור נאמר כי מנהיג התנועה בעזה חש בטוב וכי הוא ממשיך בעבודתו בהתאם לנהלי הבידוד • בלון עם מטען נפץ אותר במועצה האזורית חוף אשקלון - לא היו נפגעים

זמן צפייה: 00:14

מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, נדבק בקורונה. כך דיווח היום (שלישי) רשמית ארגון הטרור חמאס. מטעם הארגון נמסר כי סינוואר חש בטוב וכי הוא ממשיך את עבודתו, בהתאם לנהלי הבידוד.

בתוך כך, מוקדם יותר היום נחת בלון חשוד במועצה האזורית חוף אשקלון, אליו חובר מטען נפץ. חבלני המשטרה שהוזעקו למקום ניטרלו אותו. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו רוצה בחירות, אבל מאוחר יותר – האם גנץ יתקפל? • פרשנות

החשוד בהריגת הפורץ בערד: "צר לי, אצטרך לחיות עם זה כל החיים"

נזקי הקורונה: עלייה של 15% במספר הפניות למרפאות פסיכיאטריות

בלון הנפץ שאותר היום במועצה האזורית חוף אשקלון
בלון הנפץ שאותר היום במועצה האזורית חוף אשקלון | צילום: דוברות המשטרה

מנתוני התחלואה ברצועת עזה שעודכנו בשבוע שעבר על ידי משרד הבריאות הפלסטיני, עולה כי ישנם מעל 19 אלף מאומתים לקורונה ו-90 מתים.  ברחבי הרצועה מאושפזים 334 חולים, המהווים 78% מסך כל המיטות שיועדו לחולי הקורונה.

במקביל, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו-רוקן, פנה בשבוע שעבר אל תושבי רצועת עזה, זאת בעקבות להאשמות מצדם על כך שישראל מנעה בקשות לסיוע רפואי לרצועה. "עד כה הוכנסו עשרות רבות של מכונות הנשמה, מכשירי PCR רבים, שהעלו את קצב הבדיקות מ-200 לכ-2,500 בדיקות ביום. הוכנסו עשרות מחוללי חמצן ומאות מכשירי אינהלציה לבתי חולים ולשימוש ביתי. התווספו מאות מיטות אשפוז והוכנסו בתיאום שלנו כ-600 טון תרופות וציוד רפואי חיוני, בהם עשרות אלפי ערכות בדיקה לקורונה".