שחקן מצרי הודיע שישתתף בסרט "וונדר וומן" - ועורר סערה בקהיר

הרוחות במצרים גועשות בעקבות החלטתו של שחקן הקולנוע עמרו וואכד להשתתף בסדרת הסרטים לצד גל גדות הישראלית. רבים ביקרו את הצעד: "איך ייתכן שמצרי יככב לצד מי ששירתה בצבא הכיבוש?"

זמן צפייה: 02:21

השחקנית והדוגמנית גל גדות, הכוכבת הישראלית המפורסמת ביותר בעולם כיום, עומדת בלב סערה במצרים. זאת, לאחר ששחקן הקולנוע המצרי, עמרו וואכד, הודיע שישתתף בסרט "וונדר וומן 1984" לצידה של גדות, שמשחקת את הגיבורה הראשית בסדרת הסרטים.

ברשתות החברתיות, שמכתיבות את הטון, הביקורות מתלהמות עוד יותר מברחובות המדינה. "איך ייתכן שמצרי יככב לצד ישראלית ששירתה בצבא הכיבוש?", כתבו הגולשים, ושאלו: "האם אתה תומך בהפצצות בעזה?".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עושה גלים: גל גדות תשתתף בסרט ההוליוודי "מוות על הנילוס"

מגל גדות ועד ליידי גאגא: התלבושות שבלטו באירוע האופנה הגדול

מאני וומן: גל גדות – השחקנית השנייה הכי רווחית בהוליווד השנה

עמרו וואכד, גל גדות
עמרו וואכד, גל גדות | צילום: חדשות 13

וואכד, מצידו, התייחס לסערה בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "עליי להיות אדם לפני כל דבר אחר, ולצאת נגד מעשים - ולא אנשים". יש לו חשבון פתוח עם השלטונות במצרים לאחר שמתח עליהם ביקורת בנושא זכויות האדם במדינה. הדבר גרם לשלילת חברותו באיגוד האומנים במדינה.

"אני רוצה להגיד דבר אחד לכל האנשים שתוקפים אותי. תקפו כרצונכם. אני אדם שמאמין בחופש הביטוי, אם אתה רוצה לקלל - עשה זאת". זאת, למרות שהוא עצמו תמך לפני כמה שנים בחרם על יוצרים ישראלים. בשנת 2014 אמר: "יש לי בעיה הומנית, אני מאמין שביום שבו יעמידו אותי במצב שבו אדע שאני עומד לשתף פעולה עם ישראלי - אמנע לחלוטין", אמר אז.