טלנובלה במפרץ: לאן נעלמה הנסיכה הירדנית, אשתו של שליט דובאי?

הייא בינת אל-חוסיין, אחותו למחצה של המלך עבדאללה, ברחה עם שלושת ילדיה לאחר סכסוך עם בעלה ומתחבאת במערב אירופה. לפי הטענות, בעלה נהג כלפיה באלימות

זמן צפייה: 02:14

טלנובלה במפרץ: האם היחסים בין ירדן לדובאי שבאמירויות בדרך להתנגשות? אשתו של שליט דובאי, הנסיכה הירדנית ואחותו למחצה של המלך עבדאללה ברחה מדובאי עם ילדיה - ככל הנראה בשל אלימות מצד בעלה.

האיום האיראני אולי בראש החדשות במפרץ הפרסי – אבל מה שמעניין באמת את תושבי נסיכויות הנפט בימים האחרונים היא הנסיכה הירדנית. הייא בינת אלחוסיין היא אשתו של שליט דובאי, מוחמד בן ראשד אל מכתום. היא נמלטה בשבוע שעבר מהנסיכות, ומתחבאת במערב אירופה, ככל הנראה בלונדון, ועמה שני ילדיה מהמלך – וגם סכום של יותר משלושים מיליון פאונד בריטי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ההאנגר הושמד לחלוטין: תיעוד מתקיפת המטרות האיראניות בסוריה

מחאות ברחבי הארץ עקב הירי בסולומון טקה; 3 שוטרים נפצעו

מעריצה של אייל גולן טוענת: "ביקש ש'אפנק' את חבר שלו"

הייא בינת אלחוסיין
הייא בינת אלחוסיין ובעלה ממנו ברחה | צילום: החדשות 13

הייא היא אחותו למחצה של עבדאללה מלך ירדן, והיא נמלטה מדובאי לאחר שהסתכסכה עם בעלה – שלפי הטענות נהג כלפיה באלימות. אל מכתום כבר קיבל מסר מהמלך עבדאללה, לפיו הוא מקווה שסכסוך הרומנטי לא יקלקל את היחסים בין שתי המדינות, וענה לו: "גם אני – אבל ראשית אני רוצה את ילדי בחזרה".

זו אינה השערורייה הראשונה שבה מעורב מוחמד בן ראשד. שתי בנותיו, הנסיכות לטיפה ושאמס, ניסו גם הן להימלט מדובאי בעבר - אך ללא הצלחה. הן נשארו לכודות בכלוב הזהב של ארמון המלוכה, כשגם הן טוענות שאביהן נוהג בהן באלימות.

מוחמד בן ראשד, בן 70, נשוי לשש נשים, שמהן נולדו לו 23 ילדים. הוא אחד האנשים העשירים בעולם, והונו מוערך ביותר מ-15 מיליארד דולרים, כעת, כולם עוצרים את נשימתם להתפתחות העלילה. האם הנסיכה תשוב לחיק בעלה - או שמא תגיש תביעת גירושים ונזיקין, שעלולה לגרום משבר מדיני של ממש בין דובאי, לבין ירדן ובריטניה.