בהלת הקורונה: סעודיה אוסרת עלייה למכה; בתי"ס באיטליה ייסגרו

בממלכה הערבית החליטו לנקוט בצעדי מנע ולעצור כניסה למקומות הקדושים • רומא הודיעה כי ייסגרו כל בתי הספר והאוניברסיטאות במדינה לפחות לשבועיים • איראן ביטלה את תפילות יום שישי

וירוס הקורונה בסעודיה
וירוס הקורונה בסעודיה | צילום: רויטרס

נגיף הקורונה: סעודיה הודיעה היום (רביעי) כי תעצור זמנית את העלייה לרגל של תיירים ואזרחים באתרים הקדושים במכה ואל-מדינה, בעקבות התפשטות הקורונה במדינה. גם באיראן נקטו בצעדי מנע והודיעו כי בוטלו כל תפילות יום השישי בבירות המחוזות במדינה, בעקבות התפשטות הנגיף.

נשיא איראן, חסן רוחאני, התייחס להתפשטות הווירוס במדינה ואמר כי "הווירוס הגיע כמעט כל המחוזות במדינה" וכי "מדינתנו תמודד עם ההתפשטות של הנגיף עם מספר עם המספר הנמוך ביותר של מקרי מוות, בזמן הקצר ביותר".

לכתבות נוספות בנושא:

נדבק בקורונה היה בבלומפילד בדרבי: כ-70 אוהדים יחויבו בבידוד

בשל הידבקות התלמיד: כל 1,150 תלמידי בי"ס בשפלה ייכנסו לבידוד

אחת מנדבקות הקורונה: סגנית מנהלת בי"ס; תלמידיה נכנסו לבידוד

רופאים איראנים נערכים לטיפול בנדבקים בנגיף הקורונה
רופאים איראנים נערכים לטיפול בנדבקים בנגיף הקורונה | צילום: רויטרס

בתוך כך, איטליה הודיעה כי תסגור את כל בתי הספר והאוניברסיטאות במדינה לפחות עד אמצע החודש, בניסיון להתמודד עם התפשטות הנגיף במדינה.

מוקדם יותר היום, בפולין הודיעו על המקרה הראשון של הידבקות בנגיף הקורונה במדינה. בבד בבד, בצרפת הודיעו כי מחירי האלכוהול לחיטוי ידיים יהיה תחת פיקוח, כאמצעי לשמור על הגיינת הציבור ולמנוע את ההתפשטות במדינה.

ביפן אישרו כי יותר מ-1,000 בני אדם נדבקו בנגיף במדינה. עם זאת, הממשלה היפנית הדגישה כי האוליפיאדה בטוקיו תתקיים השנה כמתוכנן. בגרמניה עדכנו כי מספר הנדבקים עומד על 240.