מווילות יוקרה - ועד חפלה במלון: האי היווני שבו הכול כלול

קורפו, שנמצא בצד המערבי של המדינה, מנסה למצב את עצמו בתודעה הישראלית כמיקונוס החדש - ומציג מלונות שהשהות בהם כוללת אטרקציות, בילויים ואפילו השכרת רכב ליום שלם • ברקוד

זמן צפייה: 10:55

הבחירה בין האיים היוונים היא לא פשוטה - בשבוע הבא מספר הטיסות השבועיות בין נתב"ג והאי קורפו יעלה לשש, כלומר - כמעט בכל יום תצא טיסה אל האי הירוק עם חופים סודיים, שתושביו ישמחו למצב אותו כמיקונוס החדשה.

שלא כמו רודוס או כרתים שכולנו מכירים, האי קורפו נמצא בצד המערבי של היבשת, בין יוון ואלבניה בים האדריאטי. בגלל שהוא צפוני, הוא ירוק מאוד. מדובר באי קטן, בערך שליש מהגודל של רודוס, ואורכו 60 ק"מ. יש בו 150 אלף תושבים והם מתפרנסים כבר שנים מתיירות.

האי קורפו
האי קורפו | צילום: gettyimages

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד: אלוף העולם באגרוף תאילנדי תקף נהג שצפר לו – ונמלט

חופשה ללא נייד: אתרי התיירות שמציעים להתנתק מהטלפון הסלולרי

יש פוליטיקאים זיגזג: ההיסטוריה הציבורית של אהוד ברק

נופשים במלון "איקוס" מספרים כי שהגיעו דרך בדיקה באתר TripAdvisor: "קצת קשה להתרגל לזה. יש כל כך הרבה אטרקציות, אז מרגישים כל הזמן שצריך לתפוס משהו. אנחנו לא רגילים להכל כלול הזה". הוא הוסיף: "עשינו פה קייקים, טניס, סאפ". מנהלת המכירות של המלון, רג'ינה לזארו: "אנחנו מגדירים מחדש את המונח 'הכל כלול' מחדש. יצרנו את ה'אולטרה הכול-כלול'. את התפריטים שלנו יוצרים שפים בעלי כוכבי מישלן, והכל כלול מלבד לטיפולי הספא ומשחקי הספורט הממונעים".

חופשה ביוון
חופשה ביוון | צילום: Getty Images

אחת מהאפשרויות המפתיעות שמציע המלון הוא השכרת מכונית ליום שלם. כאן, מוצעת האפשרות, מספרת לזארו: "הרעיון הוא להציע לתיירים שיטוט מקומי באי. אנחנו מעודדים את האורחים שלנו לצאת מאתר הנופש ולחקור את המקום.

בעיר קורפו שבאי ניתן למצוא מסעדות מישלן, סגנון איטלקי - אבל תמיד עדיף יווני אותנטי. למרות היאכטות הענקיות ומלונות הפאר, עדיין האי שבו יש הכל כלול, מתאים לכול כיס.