מכלית נפט עלתה באש סמוך לסוריה; דיווח: הותקפה על ידי מל"ט

לפי סוכנות הידיעות הסורית, צוותי הכיבוי השתלטו על השריפה שפרצה בכלי השיט מול חופי העיר בניאס: "נפגעה מכלי טיס שהגיע מכיוון המים הטריטוראליים של לבנון". אין נפגעים באירוע

מיכלית הנפט שנפגעה מול חופי סוריה

דיווח סורי: שריפה פרצה היום (שבת) במכלית נפט מול חופי העיר בניאס בסוריה, זאת לאחר שנפגעה על ידי כלי טיס בלתי מאויש שהגיע מכיוון המים הטריטוראלים של לבנון - כך לטענת הסורים. תחנת הרדיו המזוהה עם המשטר הסורי דיווחה כי אין נפגעים בקרב צוות המכלית.

בהמשך לכך, סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה, "סאנא", ציטטה את הודעת משרד הנפט של סוריה לפיו צוותי כיבוי השתלטו על השריפה שפרצה במכלית נפט מול חופי העיר בניאס שבצפון סוריה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו בתום הערכת מצב: "הנחיתי להיערך לכל תרחיש בעזה"

הסלמה בדרום: 36 רקטות נורו לארץ; כוכבי דחה את ביקורו בארה"ב

חשד לרצח בירושלים: צעיר בן 17 נדקר למוות בשועפאט

המיכלית שעלתה באש מול חופי סוריה
המיכלית שעלתה באש מול חופי סוריה

כזכור, לפני יומיים טיל נ"מ ששוגר מסוריה לעבר ישראל נפל בשטח פתוח במרחב הפזורה הבדואית ערערה, סמוך לדימונה. לא נגרם נזק לאדם או לרכוש. הדי פיצוצים נשמעו באזור ירושלים. תושבי כפר אבו קריאנת, הסמוך לדימונה, טענו זמן קצר לאחר האירוע כי נשמע קול פיצוץ חזק מאוד ובתיהם רעדו. בתגובה לתקרית, צה"ל תקף את הסוללה ששיגרה את הטיל וסוללות טילי קרקע אוויר נוספות במרחב הסורי. חלקים מהטיל אותרו בבריכה במועצה האזורית רמת נגב.

על פי דיווח סורי, בתקיפה הישראלית נהרג קצין סורי אחד ונפצעו שלושה חיילים. לפי הדיווח, ההגנה האווירית הסורית יירטה "את רוב טילי האויב", לשון ההודעה. מדובר צה"ל נמסר כי הירי הסורי אינו מכוון וכי מדובר בזליגה.