בין שמיים וארץ: אישה ילדה בשירותי מטוס - ומסלול הטיסה הוסט

אישה ילדה את בתה התינוקת בשעה שעשתה את דרכה מקטאר ללבנון. עד שהמטוס הגיעה לנחיתת חירום בכוויית, צוות המטוס העניק לאישה טיפול רפואי

 טיסה
טיסה | צילום: fotolia

מטוס הוסט ממסלולו ביום שבת, לאחר שאישה שחוותה צירים ילדה עת שהמטוס היה באוויר. טיסה זו של חברת "מידל איסט איירליינס", שעשתה את דרכה מדוחה שבקטאר לביירות בירת לבנון, עצרה בכווית על מנת שהיולדת תוכל לקבל את הטיפול הראוי למצבה.

הנחיתה הבלתי צפויה אירעה לאחר שאזרחית הפיליפינים ששהתה על המטוס ילדה את ביתה במפתיע בשירותים הקטנים. עד לרגע שבו המטוס נחת על הקרקע ואל שדה התעופה הגיע צוות רפואי – היה זה צוות המטוס שטיפל ביולדת.

תמונה של האם וביתה הטרייה שותפה בקבוצת הפייסבוק "צופי המטוסים הלבנונים".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"אפשר למות מזה": הרעלן בדבש שמסכן תינוקות עד גיל שנה

ניו יורק ב-670 דולר: כך הפכה טיסה לארה"ב למתאימה לכל כיס

מקיאים, צועקים ושרים: השיכורים שהפכו את הטיסה לסיוט • תיעוד

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FLebanesePlaneSpotters%2Fphotos%2Fa.572432742873924%2F2329667840483730%2F%3Ftype%3D3&width=500" width="500" height="727" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

התגובות למקרה המפתיע לא איחרו לבוא: מספר כתבים מקומיים שסיקרו את הפרשה, הציעו כי התינוקת תיקרא על שם חברת התעופה שבטיסתה נולדה - בשם יוצא הדופן "MEA".

אחרים, הציעו כי חברת התעופה המזרח תיכונית תעניק לתינוקת טיסות חינם לכל החיים –  כפי שקרה בשנת 2017, כאשר הורכז כי תינוק שנולד בטיסה שלחברת "Jet Airways" לא יידרש לשלם פרוטה נוספת על טיסה של החברה לשארית חייו. בינתיים, החברה עוד לא הודיעה כי תעניק לתינוקת את הטרייה את הפרס המיוחל.