מקסיקו: נהג השמיע קולות ירי מוקלטים - והשודדים נמלטו • צפו

תושב מקסיקו סיטי מצא דרך מקורית להתמודד עם הפשיעה בעיר. כששודדים חמושים עצרו את מכוניתו וניסו לתקוף אותו, השמיע ירי מוקלט בעזרת צופר שהותקן מראש - והבריח את החשודים

זמן צפייה: 00:45

כך מטפלים בשודדי דרכים: בשכונות העניות במקסיקו סיטי התושבים כבר רגילים - שודדי דרכים נוהגים להפתיע נהגי רכבים שעוצרים בצד הדרך. הם מגיעים ברכב וחוסמים את דרכו של נהג המכונית, יוצאים במהירות בעודם חמושים ושודדים את הנהג. אחד התושבים מצא דרך מקורית ויעילה במיוחד להבריח אותם - בעזרת קולות ירי מוקלטים.

בתיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות במקסיקו והפך ויראלי בימים האחרונים ניתן לראות מכונית עוצרת מול מכונית אחרת וארבעה חמושים יוצאים ממנה במהירות בכוונה לתקוף את נהג המכונית - אבל אז, קורה דבר בלתי צפוי: קולות ירי שנשמעו מהמכונית הבהילו אותם והם נמלטו מהמקום במהירות בעודם משאירים את רכבם מאחור.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

יצרנית הרכב "ניסאן מוטורס" הודיעה על ריקול לכ-400 אלף רכבים

קפריסין: רכב "ריגול" הוחרם – בעליו הישראלי נלקח לחקירה

מיקרוסופט פתחה בבדיקה נגד חברה ישראלית שבה השקיעה

התברר כי נהג המכונית בעל התושייה היה מוכן לאפשרות של שוד והתקין מבעוד מועד צופר שמשמיע קולות ירי, אותו הפעיל בקור רוח ברגע האמת. לאחר שהשודדים נמלטו, הנהג נסע לאחור וחילץ את עצמו מהמקום.

האירוע קרה בחודש מרץ האחרון אך התפרסם בימים האחרונים, לאחר שתיעוד ממצלמות האבטחה של הרחוב התפרסם ברשתות החברתיות, וכבר הפך להשראה בקרב תושבי בירת מקסיקו, שסובלת מרמת פשיעה חסרת תקדים, עם מאות מקרי שוד אלימים מדי יום.