נשלף ממיטתו: אחד מברוני הסמים הגדולים בד' אמריקה נעצר • צפו

במבצע מיוחד שכלל עשרות סוכנים, הצליחו הרשויות בפרגוואי ללכוד את סוחר הסמים לוי אדריאן פליסיו, ספק הנשק והסמים העיקרי של כמה ארגוני פשע גדולים בברזיל ובמדינות סמוכות

מעצר סוחר הסמים בפרגוואי
מעצר סוחר הסמים בפרגוואי | צילום: טוויטר SENAD Paraguay

לוי אדריאן פליסיו, סוחר סמים וכלי נשק שמוכר בתור הספק העיקרי של ארגוני פשע גדולים בברזיל ובמדינות סמוכות, נעצר השבוע בדירתו בפרגוואי, באחת מהשכונות היוקרתיות ביותר בעיר הבירה אסונסיון, בלילה שבין ראשון לשני, במהלך מבצע מעצר שכלל עשרות סוכנים של המחלקה הפרגוואית הלאומית לטיפול בסמים. פליסיו נחשב לאחד מסוחרי הסמים והנשק הגדולים ביותר באמריקה הדרומית, שפעל בעיקר בגבול ברזיל-פרגוואי. הוא שהה בפרגוואי תחת שם בדוי עם תעודת זהות מזוייפת.

תיעוד המעצר פורסם ברשתות החברתיות וניתן לראות בו כיצד עשרות סוכנים חמושים פורצים באישון לילה לדירתו החשוכה של פליסיו, עושים את דרכם לחדר השינה ושולפים אותו ממיטתו בעודו ישן כשלצידו בת זוגו. הסוכנים הובילו אותו לסלון הדירה, אזקו אותו והובילו אותו החוצה. במהלך המבצע הוחרמו כלי נשק, תחמושת, כסף מזומן ומסמכים. בדירה עצמה נמצאו דברי ערך רבים, בהם מכשירים סלולריים, מחשבים ושעונים יוקרתיים, וכמה רכבי יוקרה נמצאו בחניה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

3 בני אדם נפצעו מפגיעת ברק בחוף זיקים; צעיר במצב אנוש

"וניצחת איתי הכול": אלמנתו של החייל שנרצח בפיגוע התארסה

ראש חוליית המחבלים מהמעיין בדולב שב להכרה – וייחקר שוב בקרוב

 

במקביל למעצרו של פליסיו נעצר גם יד ימינו, מרסיו גאיוסו. גאיוסו נעצר בביתו המפואר בעיר פדרו חואן קבאיירו, שממוקמת צמוד לגבול בין פרגוואי לברזיל – המקום שבו התבצעו הברחות הסמים והנשק. על פי החשד, פליסיו היה "הבוס" וגאיוסו היה אחראי ללוגיסטיקה ותיאום הברחות הסמים והנשק בגבול.