"הצליח ברחבי העולם": הדי-ג'יי הישראלי רונן דהן נרצח במקסיקו

לפי דיווחים בתקשורת המקסיקנית, חמושים פרצו למסיבה בעיר טיירה בלאנקה כדי לבצע שוד, ביקשו את הכספת ומשסורבו פתחו בירי. דהן, שתקלט במקום, נורה בטעות. "הוא תמיד חלם להצליח בארץ"

זמן צפייה: 00:46

הותר לפרסום: תקליטן הטראנס הישראלי רונן דהן (perplex), נרצח אתמול (שבת) בעת שתקלט במסיבה בעיר טיירה בלנקה שבמקסיקו. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקסיקניים, הדי-ג'יי, בן 45 מאזור חיפה נורה בשוגג כתוצאה מירי הקשור במלחמות הקרטלים במדינה. בירי נהרגו ככל הנראה ארבעה בני אדם נוספים, ונפצעו שישה. לפי דיווחים במקסיקו, הרשויות כבר החלו בתהליכים בין-לאומיים להעברת גופתו של ההרוג לארץ.

בתקשורת המקומית במקסיקו דווח כי באזור השעה 06:30 בבוקר נכנסו חמושים למסיבה בעיר טיירה בלנקה במדינת סן לואיס פוטוסי במטרה לשדוד את המארגנים. הם דרשו את הכספת, וכשסורבו פתחו בירי על כול הנוכחים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

דיווח פלסטיני: הרשות עצרה תושב חברון שהשתתף בוועידת בחריין

מיזם להעצמה נשית וסדרה על תאיר ראדה: מורן אטיאס חוזרת לישראל

גן החיות בלונדון מציג: מצעד גאווה לפינגווינים חד מיניים

רונן דהן, מקסיקו, די ג'יי
רונן דהן, הדי-ג'יי הישראלי שנרצח במקסיקו

אמילי בן חמו, בת דודתו של דהן, סיפרה: "הוא היה יוצר ואמן של מוזיקה אלקטרונית במשך המון שנים. הוא עבד בכל המסיבות הגדולות והידועות ביותר - ברזיל, יפן, מקסיקו. בכל מקום שיש בו מסיבות נחשבות. הוא התחיל מגיל מאוד צעיר, מגיל 16-17 הוא כבר היה בתחום".

"אתמול דיברנו בפעם האחרונה", שחזרה. "היום בבוקר אמא שלו דיברה איתו, שלשום היה לו יומולדת. הוא סיפר שהוא עוד מעט מגיע למסיבה. הוא מאוד נהנה מהעבודה שלו, מאוד אהב אותה. מאוד העריכו את המוזיקה שלו בארץ אבל המרכז היה בחו"ל. למרות שהוא מאוד הצליח בכל רחבי העולם הוא תמיד חלם לבוא לארץ ולהצליח פה".