מתנה לכריסטמס: נחש פיתון באורך שלושה מטרים בעץ חג המולד

לין צ'פמן ובן זוגה, אשר מתגוררים באוסטרליה, קנו עץ אשוח לכבוד חג המולד שיתקיים בשבוע הבא. בין הקישוטים הנוצצים לשרשראות התאורה - הם הופתעו לגלות גם קישוט קצת פחות רצוי

נחש הפיתון על עץ חג המולד
נחש הפיתון על עץ חג המולד | צילום: טוויטר

לקראת עונת החגים של הדת הנוצרית שמתקרבת ובאה, בדיוק כמו רבים בעולם - גם לין צ'פמן ובן זוגה, אשר מתגוררים באוסטרליה, קנו עץ אשוח לכבוד חג המולד שיתקיים בשבוע הבא. השניים תכננו לתלות עליו קישוטים נוצצים, שרשראות תאורה ולקנח בכוכב שיעמוד בגאון בראשו. הם לא האמינו למה שיתגלה בין ענפי העץ.

השניים, כך פורסם ברשת CNN, חזרו מעבודתם והבחינו כי מתרחשת מהומה קלה במרפסת ביתם. "ראינו כמה ציפורים משתגעות ליד העץ", סיפרה צ'יפמן. תחילה, הזוג השתעשע קלות מהמתרחש ואף תיעד את הנעשה, עד שלפתע נחש פיתון באורך שלושה מטרים צץ מתוך העץ.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התחזית: גשם מקומי בעיקר בדרום; חשש חמור לשיטפונות בנחלים

חשד לפשע שנאה בארה"ב: בית כנסת בבוורלי הילס הושחת

דיווח: ממשל טראמפ צפוי להודיע על נסיגת אלפי חיילים מאפגניסטן

עץ אשוח עם קישוטים בצורת עלי מריחואנה
עץ אשוח עם קישוטים בצורת עלי מריחואנה | צילום: רויטרס

ואם חשבתם שהם נבהלו, ברחו מהבית או לכל הפחות קראו ללוכד נחשים - ובכן, הם לא. "הנחש לא הטריד אותנו", גילתה צ'פמן. היא סיפרה שהם עזבו את הנחש לנפשו, ובהמשך הלילה הוא זחל משם ונעלם. "צפינו בו דרך החלון והוא נשאר בעץ כמה שעות טובות. רק כשהוא התחיל לזוז, הבנו כמה שהוא גדול. ממש גדול".

"אחרי שההלם הראשוני התפוגג, ראינו כי הוא היה נחש ממש יפה", סיכמה, "וזה היה די נחמד לראות דבר כזה מקרוב כי מעולם לא ראיתי דבר כזה בעבר".