חשד לרצח: גופת צעירה ישראלית נמצאה בתחנת רכבת באוסטרליה

משרד החוץ הודיע כי איה מסאוריה בת ה-23, תושבת באקה אל-גרביה, נמצאה מתה במלבורן, וכי קונסול ישראל במדינה והמחלקה לישראלים בחו"ל מסייעים בהעברת ארונה לקבורה בארץ

הישראלית בת ה-23 שנמצאה מתה בתחנת רכבת באוסטרליה
הישראלית בת ה-23 שנמצאה מתה בתחנת רכבת באוסטרליה | צילום: חדשות עשר

משרד החוץ הודיע היום (רביעי) כי גופתה של איה מסאוריה, תושבת באקה אל-גרביה בת ה-23 שחיה עם משפחתה באוסטרליה, נמצאה בתחנת רכבת במלבורן, והמשטרה המקומית חושדת כי מדובר ברצח. קונסול ישראל בקנברה, ניר ראובינוף, והמחלקה לישראלים בחו״ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, מסייעים בהעברת ארונה לקבורה בישראל.

עבד כתאנה, דודה של מסאוריה, סיפר לחדשות 13: "איה הייתה תלמידה מצטיינת שלמדה שפות בקלות וגם את השפה הסינית היא למדה די מהר". לדבריו, "במסגרת לימודיה באוניברסיטת שנגחאי היא נשלחה לאוסטרליה למשך עשרה חודשים כחלק מחילופי סטונדטים - ושם גם סיימה את חייה". כתאנה סיפר כי דיבר איתה בפעם האחרונה לפני כחודש וחצי.

 

לפי כלי תקשורת מקומיים, בשעה 7:00 בבוקר איתרו עוברי אורח את גופת הצעירה מאחורי גדר חיה ליד מרכז קניות בעיר. על פי הדיווחים, המשטרה חושדת כי הותקפה לאחר שירדה מהחשמלית, כ-100 מטרים ממקום מציאת הגופה.

המשטרה פנתה לציבור בבקשה לשתף עמה פעולה. "אנחנו מבקשים מכל אחד שיכול להיות שיש לו צילום במצלמת הרכב, מצלמות אבטחה או אולי ראה משהו שיכול לעזור, ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לפתור את הפאזל", אמר הבלש אנדרו סטמפר. על פי הדיווח, המשטרה מתשאלת כעת את כל מי שנכח באזור בין 23:00 ביום שלישי ו-1:00 בבוקר של יום רביעי.

משטרה באוסטרליה
משטרה באוסטרליה | צילום: רויטרס