החיפושים אחרי ינאי רימון: המאמצים לאיתורו יחודשו בצוהריים

הכוחות במקסיקו נערכים לחידוש החיפושים אחרי הישראלי בן ה-24 שנפל מגובה של חמישה מטרים אל תוך נהר באזור. אתמול נסרקו בצורה יסודית מרבית השטחים הנגישים - אך בינתיים לא הושגו כל ממצאים

זמן צפייה: 01:38

הכוחות נערכים לחידוש החיפושים אחרי ינאי רימון, ישראלי בן 24 שנפל מגובה של חמישה מטרים אל תוך נהר במקסיקו. אתמול (חמישי) נסרקו באזור בצורה יסודית מרבית השטחים הנגישים, ובינתיים לא הושגו ממצאים. היום החל בשעה 14:00 שעון ישראל, יחודשו החיפושים אחר הצעיר.

מספר צוותים פועלים באזור, ביניהם חברים ישראלים בתגבור של כוח אדם מקומי, צוות של המשמר האזרחי בגיבוי מכבי אש, צוות קטן של חברת מגנוס, צוות גדול של ישראלי שחי באזור וגייס קבוצה גדולה של מתנדבים וגם שייטי קיאק.

צוות מקצועי של חברת מגנוס יגיע בשעות אחה"צ המוקדמים לשטח, במטרה לכסות אזורים שטרם נסרקו, גם בעזרת אמצעים מתקדמים שלא היו עד כה. משרד החוץ, חברת מגנוס, ויחידת חילוץ של הקהילה היהודית במקסיקו שותפים לניהול האירוע. כל הגורמים מתואמים. בבית משפחת רימון בשדרות יש חדר מצב מקומי, עם המשפחה, חברים, שכנים, חברי הצוות של ינאי ועוד.

כזכור, מדובר בצעיר ששירת ביחידה מובחרת ושוחרר לאחרונה, יצא לטיול אחרי צבא במרכז אמריקה ונפל אתמול למים לעיני חבריו. חיפושים נערכים אחריו באזור הגבול עם גואטמלה.