נוסעת בפראות ופוגעת ברכבים: תיעוד מרדף אחר נהגת קרוואן שתויה

אישה בת 40, חשודה כי נהגה תחת השפעת אלכוהול ברחובות קליפורניה, ארצות הברית. היא גנבה רכב וניסתה להימלט מהמשטרה, כששני כלביה עמה. בשלב מסוים פגעה בעץ, והחלק הימני של הרכב נעקר

הקרוואן בנסיעה הפרועה בקליפורניה, ארצות הברית
הקרוואן בנסיעה הפרועה בקליפורניה, ארצות הברית | צילום: צילום מסך מתוך יוטוב

אישה בת 40, שעל פי החשד נהגה כשהיא תחת השפעת אלכוהול, תועדה אתמול (שלישי) כשהיא נוסעת בפראות בקרוואן כששני כלביה ברכב, ופוגעת בדרך במכוניות רבות, בקליפורניה, ארצות הברית.

המשטרה המקומית החלה במרדף לאחר שזיהתה קרוואן גנוב בסאן פרננדו שבקליפורניה ארצות הברית, כשהוא מזגזג בין הנתיבים בחניון של קניון מקומי. הנהגת פגעה בעץ במקום, מה שגרם לפירוק של כל צידו הימני של הרכב, אך הדבר לא עצר בעדה, והיא המשיכה לנסוע.

תיעוד המקרה בחדשות CBS:

לאחר התאונה הראשונה, הקרוואן יצא אל הכביש הבין-עירוני, שכל חלקו הימני פתוח. בדרך פגע ברכב מסוג "סאדן". נהגת הרכב לא נפגעה פיזית, אך רכבה נפגע באופן משמעותי. אחד העדים למקרה אמר: "רק קיוותי שכולם יהיו בסדר, שהאישה הטיפשה בקרוואן לא תיפגע באף אחד".

Dog In motorhome wildride
Dog In motorhome wildride | צילום: צילום מסך מתוך יוטוב

בשלב זה של המרדף זיהתה המשטרה בתוך הרכב שני כלבים, כשאחד מהם זינק החוצה לאחר אחת ההתנגשויות בעת הנסיעה הפרועה. לאחר שקפץ החוצה, האישה התנגשה ברכב נוסף. "שמעתי בום, רצתי החוצה וראיתי את הנהג נאנח בכאבים, יושב על הכביש", סיפר עד ראייה נוסף, ששמע את התאונה.

הנסיעה הפעורה הסתיימה כשהאישה התנגשה בעץ נוסף, יצאה מהרכב והחלה לרוץ. היא ניסתה להימלט על ידי טיפוס על גדר, אך צוות המשטרה תפס אותה, יחד עם הכלב השני שלה.

woman arrested in California
woman arrested in California | צילום: צילום מסך מתוך יוטוב

האישה נעצרה, ושני הכלבים – שלא נפצעו באופן משמעותי, נמצאים בהחזקת צער בעלי חיים. כל הנהגים שנפצעו באירוע מטופלים בבתי החולים, בהם גם נהגת הרכב.