הורשעה ברצח - וזכתה לחיבוק מפתיע מאחיו של הקורבן: "סולח לה"

במהלך דיון שבו נגזרו 10 שנות מאסר על אמבר גייגר, שירתה בשוגג בשכנה בות'האם ג'ין, הפתיע ברנט בן ה-18 את הנוכחים בבית המשפט בארה"ב כשאמר לה: "איני רוצה שתלכי לכלא" • צפו בתיעוד

בית המשפט בטקסס גזר הלילה (חמישי) עשר שנות מאסר על אמבר גייגר, שוטרת מדאלאס בת 31, שהורשעה ברצח שכנה בות'האם ג'ין. מהפסיקה עולה כי לפני שנה גייגר נכנסה בטעות לדירתו של הנרצח, שנמצאת קומה אחת מעל דירתה, חשבה שהוא פולש – וירתה בו למוות. למרות המקרה הטראגי, אחיו של הנרצח, ברנט ג'ין בן ה-18, עלה לדוכן העדים ובקול שבור אמר לגייגר כי הוא סולח לה ואינו רוצה שתישלח למאסר. בסוף דבריו אף ביקש מהשופטת לחבק את הנאשמת.

"אני אוהב אותך כפי שאני אוהב את כולם ואני לא רוצה שתלכי לכלא. לא התכוונתי לומר זאת מול משפחתי, אבל אני רוצה את הטוב ביותר עבורך כי אני יודע שזה בדיוק מה שאחי בות'האם היה רוצה בשבילך", אמר ברנט. "אם את באמת מתחרטת – אני סולח לך. ואני יודע שגם אלוהים יסלח לך אם תבקשי ממנו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

העלאת מיסים ודחיית רפורמות: כך ישפיעו בחירות שלישיות על המשק

פרקליטי נתניהו הגיעו ליום השימוע השני: "נציג ראיות חדשות"

אדלשטיין: "נתניהו הסכים לצאת לנבצרות אם יוגש כתב אישום"

את הדברים אמר ברנט לאחר שחבר המושבעים קבע את עונשה של גייגר וגזר עליה עשר שנות מאסר. בזמן שחברים אחרים במשפחה הביעו אי שביעות רצון מהעונש הקל מדי לטעמם, וחלקם אף פרצו בבכי כששמעו את החלטת המושבעים - החליט ברנט לעלות לדוכן העדים ולהפתיע את הקהל במסר של חמלה.

כזכור, הרצח אירע בספטמבר 2018, כשגייגר חזרה ממשמרת ועלתה לקומה הרביעית בבניין מגוריה, כאשר היא גרה בקומה השלישית. בדירה מעליה גר בות'האם ג'ין, אך השניים לא הכירו. היא נכנסה לדירה, שחשבה שהיא שלה, וירתה בו פעמיים בחזה. לאחר המקרה, היא פוטרה מתפקידה. "מעולם לא התכוונתי לקחת חיים של מישהו חף מפשע, אני כל כך מצטערת", אמרה גייגר על דוכן העדים, "זה לא נבע משנאה, אלא מפחד".