בגלל מטריה שנפלה: עובדים נתקעו מחוץ למשרד יומיים

עובד במתחם WEWORK בוושינגטון פרסם את תיעוד התקרית בטוויטר ובמהרה הוא זכה למאות אלפי לייקים ושיתופים. לבסוף, הנהלת המתחם הביאה מהנדס שקדח חור בתקרה והרים את המטריה עם כבל

המטרייה שתקעה את העובדים מחוץ למשרד
המטרייה שתקעה את העובדים מחוץ למשרד | צילום: NeerajKA

עובדים בחברה ששוכרת חלל עבודה במתחם WEWORK בוושינגטון ארה"ב, חזרו למשרד מסוף השבוע כדי לגלות שהם לא יכולים להיכנס אליו – בגלל מטריה שנפלה ותקעה את דלת הכניסה.

ניראג' אגראוואל, עובד במקום, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של התקרית – ובמהרה היא הפכה לוויראלית וזכתה למאות אלפי לייקים ושיתופים. "כל החברה של חבר שלי תקועה מחוץ למשרד בגלל שמטריה נפלה", כתב אגראוואל בחשבון הטוויטר שלו, "אף אחד לא מצליח לפתור את זה, זה ככה כבר יומיים".


עם הפצת התמונה, עשרות אנשים הציעו דרכים לשחרור הדלת. בין ההצעות – חור בדלת, לקדוח חור בקיר, להכניס כבל דרך חריץ בדלת – אבל אף אחד מהפתרונות לא עבד, לפי מייק פונטיצלי, עובד נוסף במקום. "שניים מקולבי המעילים שלי נפלו בקרב", סיפר פונטיצלי, "לא מצאנו שום פתרון נראה לבעיה. אני באמת מעריך את כל הרעיונות של כולם בטוויטר, אבל ניסינו הכל".

פונטיצלי ושלושה מהקולגלות שלו היו נעולים מחוץ למשרד למעלה מיומיים, ונאלצו לצפות בו מחוץ לדלת הזכוכית. לבסוף, WEWORK הביאה מהנדס שקדח חור בתקרה והרים את המטריה באמצעות כבל - והעובדים יכלו לחזור למשרד. WEWORK סרבו להגיב.