אגדת ה-NBA דוויין ווייד חשף: בני החליט להפוך לאישה

כוכב העבר של קבוצת ה"מיאמי היט", סיפר בריאיון כי זיה בת ה-12 ביקשה "לחיות את האמת שלה". ווייד: "זאת ההזדמנות שלנו לתת לה להיות מנהיגה ולהשמיע את קולה"

דוויין ווייד ומשפחתו
דוויין ווייד ומשפחתו | צילום: טוויטר

אגדת הכדורסל דווין ווייד, ששיחק בעבר בקבוצת ה"מיאמי היט", סיפר אתמול (שלישי) על היציאה מהארון של בתו הטרנסג'נדרית. בריאיון לתוכניתה של אלן דג'נרס סיפר על הקשר המשפחתי שלו לקהילה הגאה. "זיה, בת ה-12 שלנו, נולדה כבן", סיפר. "יום אחד היא הגיעה הביתה ואמרה 'הגיע הזמן שאחיה את האמת שלי, אני רוצה שתפנו אלי בלשון נקבה'".

"ברגע שהיא יצאה מהארון הסתכלתי עליה ואמרתי לה: 'זאת ההזדמנות שלנו לתת לה להיות מנהיגה ולהשמיע את קולה'". ווייד ואשתו גבריאל תומכים בבתם, שסבלה מבריונות רשת בעקבות יציאתה מהארון. בשנה שעברה השתתפה האם במצעד הגאווה במיאמי, לכבודו עיצבו השתיים חולצה החוגגת הכלה ושוויון.


"אני ואשתי גאים להיות הורים לילדה מקהילת הלהט"ב, ואנחנו גאים לקרוא לעצמנו בני ברית. כהורים אנחנו לוקחים את האחריות שלנו מאוד ברצינות, וכשבתנו הגיעה הביתה וביקשה לדבר – זה היה התפקיד שלנו להקשיב", המשיך. "ניסינו ללמוד כמה שיותר על הנושא כדי לאפשר לה את העתיד הכי טוב שאפשר".

המראיינת, אלן דג'נרס, בעצמה חברה בקהילה הגאה, שיבחה את שחקן הכדורסל ואמרה: "כל הורה בעולם צריך לנהוג כמוך – ולאהוב את הילד שלו בלי תנאים".