"לכודים במפל, שלחו סיוע": הפתק בבקבוק שהציל את חיי המטיילים

הטיול של בני משפחה מקליפורניה כמעט ונגמר באסון, כשהם נתקעו במפל גועש בלי יכולת להתקדם קדימה או לחזור אחורה; בעזרת פתק, בקבוק ואבנים - ובמהלך שרואים רק בסרטים, הלכודים חולצו ללא פגע

זמן צפייה: 02:25

קורטיס וויטסון, תושב קליפורניה, יצא לטיול בן כמה ימים באחת משמורות הטבע במדינה יחד עם בת זוגו ובנו. בתום שלושה ימי צעידה, הגיעו בני המשפחה לראות מפל גועש שעליו היה אמור להיות חבל שמסייע למטיילים במקום להתקדם. לצערם, החבל לא היה שם והשלושה נתקעו בלי כל אפשרות להתקדם או לחזור אחורה.

"גובה המים הפתיע אותנו", סיפר וויטסון, "צעד אחד לא טוב או טעות אחת בנוגע לחוזק הנהר והיינו יכולים להיסחף עד הסוף". השלושה, באופן מלא תושייה ויצירתיות, לקחו בקבוק מים ריק וחרטו עליו את המילה "Help". נוסף על כך, הם הכניסו פתק לתוך הבקבוק שבו כתבו שהם לכודים במפל וביקשו סיוע באופן מיידי. בהמשך, הם אספו אבנים גדולות שבאמצעותן כתבו את האותיות S.O.S.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

ממצאי תחקיר הפקת "מחוז ירושלים": השוטרים לא תודרכו כראוי

ארה"ב: "אין כרגע תוכנית לפגישת טראמפ רוחאני – ממשיכים בלחץ"

"הערכה: ישראל עומדת מאחורי הצבת אמצעי ציתות בסמוך לבית הלבן"

המכתב שהזוג הכניס לבקבוק
המכתב שהזוג הכניס לבקבוק

כל שעליהם נותר לעשות בשלב זה הוא להמתין - ולהחזיק אצבעות. "הסתכלתי על האנטר בני ואמרתי לו שעשינו את כל מה שאפשר לעשות", אמר וויטסון. למזלם, הם לא נאלצו להמתין זמן רב. שני מטיילים שהיו במרחק של קילומטר מהנחל מצאו את הבקבוק והזעיקו עזרה.

האנטר, שחווה כמה רגעים לא פשוטים במהלך הטיול שהשתבש, סיפר כיצד נראה החילוץ מנקודת מבטו: "אבא שלי העיר אותי ב-12 בלילה, ואמר לי 'הם כאן! הם כאן!', וראינו מסוק". למזלו, הוא והוריו יצאו מהרפתקה בשלום עם סיפור מצוין לספר לנכדים.

Sjuuvj