היועצת של טראמפ - ומתנגדו המושבע: הזוג שמסעיר את וושינגטון

קליאן קונווי היא האישה שלה חב נשיא ארה"ב את ניצחונו בבחירות, בעוד בעלה ג'ורג' - מאושיות המפלגה הרפובליקנית - הפך לאחד המבקרים החריפים של הממשל. כך הפכה הזוגיות של השניים לשיחת היום

זמן צפייה: 06:54

קליאן קונווי, היועצת הקרובה של נשיא ארצות הברית טראמפ, ובעלה ג'ורג', הם הזוג המדובר ביותר בפוליטיקה האמריקנית. קליאן היא האישה שלה חב טראמפ את ניצחונו בבחירות, וג'ורג' הוא עורך דין מצליח, פרופסור למשפטים, מאושיות המפלגה הרפובליקנית ומגדולי השמרנים בארה"ב. יחד הם מגדלים ארבעה ילדים.

מאז נבחר טראמפ לנשיאות, ג'ורג' החל להסתייג יותר ויותר מהנשיא ולבקר אותו בטוויטר – בדומה לאופן הפעולה המועדף של הנשיא עצמו. הציוצים של ג'ורג' קונווי היו קטלניים, ורמיזות לבעיה נפשית היו רק קצה הקרחון. הנשיא מצידו לא נותר חייב, וכינה את קונווי "מטורלל". מה שמטריד במיוחד את המשפטן ג'ורג' קונווי הוא הפגיעה הקשה של טראמפ, לדעתו, בשלטון החוק ובמוסדות המדינה, והוא בטוח שהנשיא לא ראוי שמישהי מוצלחת ומבריקה כאשתו תתייצב לצידו. היא מצדה מודה – בעלי היה מעדיף שאתפטר.

עוד בחדשות 13:

טראמפ: "השארתי כוחות צבאיים בסוריה לבקשת ישראל וירדן"

מיליון מטיילים, מאה אלף תיירים: סיכום החג ברשות הטבע והגנים

מכה נוספת לג'ונסון: גם היום – הפרלמנט לא יצביע על הברקזיט

Capture
קליאן וג'ורג' קונווי | צילום: רויטרס

במסגרת היריבות המתלהטת, קליאן – האישה שביניהם – הראתה מיד למי היא נאמנה: לנשיא כמובן, מה שגרם לטראמפ לאהוב אותה אפילו יותר. גם תוכניות הבידור יצאו מגדרן, וחיי הנישואים של הזוג הפכו לשיחת היום. ג'ורג', שלא כהרגלו, דיבר על הנושא בפודקאסט נדיר, ואשתו סיפרה במה שנתפס כרגע של גילוי לב, על חייה הקרועים בין הבוס לבן הזוג: "התפקיד הראשון שלי תמיד יהיה הגנה על ארבעת ילדינו".

הציניקנים טוענים כי הכול משחק – לדבריהם, הזוג רוצה להרוויח מכל העולמות: גם לשבת קרוב להגה בבית הלבן, וגם לפזול החוצה, לעידן הרפובליקני שאחרי טראמפ. בעוד מצעד המפוטרים של טראמפ רושם כמעט בכל חודש עוד שיא, דומה שמקומה של קליאן לצד הנשיא – מובטח, והיא תמשיך עד הרגע האחרון להיות משענתו. וכך ממשיכים לחיות קליאן וג'ורג' זה לצד לזה - מסכימים שלא להסכים באשר לנשיא.