מסע בין כוכבים: כך נראה המרוץ להקמת מלון בחלל החיצון

עמותת "גייט ווי" האמריקנית עומלת בימים אלה על הקמת תחנת החלל המסחרית הראשונה, שבה כוח משיכה מופחת, ובטוחים שהמקום ייפתח עד שנת 2025. "שם תהיו חזקים פי שישה ותוכלו לקפוץ פי שישה"

זמן צפייה: 02:22

אם שבעתם מחופים אקזוטיים, מסעות במזרח הרחוק או סופי שבוע אורבניים באירופה הקלאסית, הכירו את המסלול העתידי לנופש - מחוץ לגבולות האטמוספירה. "בתחנת החלל המסחרית יהיה כוח משיכה מופחת. כלומר, תהיו חזקים פי שישה ותוכלו לקפוץ גבוה פי שישה", הסביר טום אלטורה, ארכיטקט ראשי בעמותת "גייט ויי" שבקליפורניה, ארצות הברית.

זה אומנם נשמע כמו מדע בדיוני, אבל ב"גייט ווי", שהוקמה בארצות הברית כדי לבנות את תחנת החלל המסחרית הראשונה, משוכנעים שמדובר בתסריט ריאלי ושעד שנת 2025 ייפתח רשמית המלון הראשון בחלל החיצון. "אנחנו מסיימים עכשיו את שלב העיצוב והתכנון. נתחילך בבניית הרכיבים ב-1 באוקטובר".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אחרי החופש ולפני החגים: הנחות של 40 אחוזים על טיסות ומלונות

טיפולי ספא ייעודיים וחדרים מעוצבים בוורוד: מלונות לנשים בלבד

מסינגפור ועד ירושלים: המלונות עם בריכות הגג היפות ביותר

המלון שייבנה ייראה כמו גלגל ענק מסתובב. האורחים בספינת החלל היוקרתית ייהנו, בדומה למתקנים בספינות השיט, ממגוון מסעדות עם מנות גורמה, ברי קוקטיילים, אולמות קולנוע, חדר כושר, וסוויטות עם נוף לא מהעולם הזה. הנופש האינטר-גלקטי הזה יעלה הרבה מאוד כסף, לפחות בהתחלה. כך שבעיקר מולטי מיליארדרים וכוכבים ידועים יזכו לישון לחלל. אולם, יזמי הפרויקט טוענים כי המטרה היא לקרב את כולם לכוכבי השמיים.