"היה מבועת": חיילת צה"ל לשעבר הוטרדה - ורדפה אחר החשוד • צפו

איה הפכה גיבורת היום בארה"ב כאשר תועדה דולקת אחר אדם שלטענתה חשף בפניה את איבר מינו. לדבריה, ריתקה אותו לרצפה למשך כמה דקות, עד שנמלט כשהתקשרה למשטרה. "זה לא היה יום המזל שלו"

זמן צפייה: 00:54

חיילת ישראלית לשעבר הפכה גיבורת היום בארצות הברית, לאחר שתועדה במצלמות המשטרה המקומית כשהיא רודפת אחר גבר שלטענתה חשף את איבר מינו בפניה בזמן שרצה. לדבריה, לאחר ההטרדה המינית היא הסתובבה, דלקה אחר הגבר - והצמידה אותו לרצפה למשך כמה דקות.

"זה לא היה יום המזל שלו, כי החלטתי שזה פשוט לא הולך לקרות", ציינה איה, אם חד הורית שגרה בקיימברידג', מסצ'וסטס. "הוא היה מבועת, הוא ממש פחד". איה סיפרה כי פעלה מיד ללא שהיות ומבלי לחשוב פעמיים, כיוון שלא רצתה שמה שקרה לה - יקרה למישהי אחרת, "אם אני לא הייתי רודפת אחריו הוא היה מפחיד איזו ילדה".

לחדשות נוספות בחדשות 13 >>

הבוקר: שבעת החשודים באונס בקפריסין יובאו לדיון בהארכת מעצרם

דיווח: איראן ערכה ניסוי בטיל בליסטי לטווח בינוני

הסקר מוכיח שוב: רק ליברמן יכריע מי יהיה רה"מ הבא • פרשנות

איה
איה

הגבר הצליח להימלט בזמן שאיה התקשרה למשטרה. איה הביעה תסכול מכך שלא קיבלה עזרה מאיש, ולטענתה, על אף בקשותיה, אף עובר אורח לא התקשר למשטרה: "עם כל הכבוד, כמו מה זה היה נראה? שיחה רומנטית? החזקתי אותו צמוד לקרקע וצעקתי תקראו למשטרה".

כעת, מקווה שהתוקף שלה ייתפס לטובת אחרים ולטובת שני הילדים שלה. "אני רוצה להוות להם דוגמה לבני אדם שאני רוצה שהם יהיו כשיגדלו", סיכמה איה.