ארה"ב: גבר ירה למוות בשני בני אדם בבסיס חיל הים פרל הארבור

בעקבות הירי, שערי הבסיס של חיל הים האמריקני נסגרו וסגר הוטל על האזור. אדם נוסף נפצע קשה. היורה שם קץ לחייו. הרשויות המקומיות חוקרות את נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:20

ימאי בחיל הים של ארצות הברית, ירה הלילה (חמישי) למוות בשני עובדים של משרד הביטחון ופצע אדם נוסף קשה, בבסיס חיל הים האמריקני בפרל הארבור שבהוואי. בהמשך, שם היורה קץ לחייו. כוחות הצלה הוזעקו למקום, שערי הבסיס נסגרו וסגר הוטל על האזור. הרשויות המקומיות חוקרות את נסיבות האירוע.

הבסיס, שנמצא מערבית לבירה הונולולו, מאכלס את הספינות והצוללות של הצי האמריקני באוקיינוס השקט. בעוד יומיים יצויין יום השנה למתקפה על פרל הארבור, שהתרחשה ב-7 בדצמבר 1941, במהלך מלחמת העולם השנייה. המתקפה, שבוצעה בהפתעה על ידי מטוסים של צבא יפן, וגרמה לארצות הברית להצטרף לבעלות הברית במאמצי המלחמה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תחקיר בקנדה: צ'יקו מצמד הקוסמים המוכר חשוד שהונה מאות ונמלט

עם לק וחולצת בטן: הסערה סביב תמונת בנו של אגדת הכדורסל

חברו הטוב של האדם: בעלי כלבים בסיכון נמוך למחלות לב חוזרות

כזכור, לפני כשבועיים נורו לפחות עשרה בני אדם, מתוכם ארבעה נהרגו, באירוע ירי בחצר בית בקליפורניה שבארה"ב במהלך מסיבת צפייה במשחק פוטבול. אדם נוסף נלקח לבית החולים כשהוא במצב אנוש, והפצועים הנוספים פונו לבית החולים עם פציעות שלא מסכנות חיים, כך לפי דיווחים בתקשורת במדינה. הקורבנות ככל הנראה בגילאי 25-30.

האירוע התרחש כאמור בחצר אחורית של בית, בו נכחו כ-35 אנשים בעת הירי, כשחשוד התגנב למקום והחל לירות לתוך ההמון. שכנים סיפרו שהם שמעו מספר יריות. עדיין לא נעצרו חשודים אך המשטרה עוברת בין השכנים במטרה לאסוף עדויות וצילומי אבטחה. סגן מפקד המשטרה המקומית ציין כי אין אינדיקציה שהיורה הכיר את הקורבנות בשלב זה של החקירה.