בתום 4 ימי חיפוש: אותרה גופתו של הצעיר הישראלי שנעדר במקסיקו

לאחר שנפל מגובה של חמישה מטר לנהר בזמן טיול עם חבריו, ינאי רימון, בן ה-25, נמצא ללא רוח חיים סמוך לגבול עם גואטמלה. משפחתו: "ילד של אור, גדל והתחנך בשדרות ואהב בכל ליבו את אנשי עירו"

זמן צפייה: 00:59

לאחר ארבעה ימי חיפושים מאומצים, הערב (שבת) אותרה גופתו של ינאי רימון בן ה-25, שנפל מגובה של כחמישה מטרים בעת שטייל עם חבריו במקסיקו. ינאי, לוחם ביחידה מובחרת ששוחרר לאחרונה מצה"ל יצא לטיול אחרי צבא במרכז אמריקה.

ינאי הוא השני בין ארבעת ילדיהם של נירית ודורי רימון, משדרות, נעדר מאז ליל רביעי, אז החליק אל מי הנהר שגעשו באזור צר וקניוני בו טייל עם חבריו בגבול מקסיקו-גואטמלה.

ינאי רימון
ינאי רימון

משפחתו של ינאי סיפרה כי ינאי התגייס ליחידת העילית דובדבן לאחר שנת שירות בכפר הירוק והיה ללוחם ביחידת דובדבן, חבריו לצוות היו לו לחברי נפש עד יום מותו. הוא יצא אל הטיול הגדול עליו חלם לאחר שירות קבע ביחידה כשהוא מצטרף אל חברי ילדותו שטיילו באזור.

"ינאי, ילד של אור, גדל והתחנך בשדרות ואהב בכל ליבו את אנשי עירו. הוא ראה את הזולת בגובה העיניים ועשה למען הכלל ללא הרף", מסרה המשפחה בהודעה על מותו.

מעיריית שדרות נמסר: "עיריית שדרות משתתפת בצערה הכבד של משפחת רימון על מותו הטרגי של בנם ינאי בעת שטייל במקסיקו. טיול של קבוצת חברים טובים שהשתחררו מצה"ל הסתיים בטרגדיה נוראית כזאת. ינאי גדל בשדרות, למד במסגרות החינוך בעיר, התנדב לשנת שירות, התגייס ליחידת דובדבן המובחרת, המשיך לשירות קבע, השתחרר וחיכה לטיול המיוחל. חבריו הטובים היו עדים לטרגדיה וליבי עליהם".