רה"מ ביטל ביקור בניו יורק - אך לא את 50 החדרים במלון היוקרתי

נתניהו לא הגיע לעצרת האו"ם שהתכנסה בארה"ב, אך התשלום עבור שתי הקומות שהוזמנו במלון ה"לואס ריג'נסי", כ-300 אלף שקלים, הועבר - על חשבון הציבור. משרד רה"מ: "היה צורך בהתחייבות מראש"

זמן צפייה: 01:45

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל לפני כמה ימים את הביקור בניו יורק. זאת, בעקבות הפלונטר הפוליטי שנוצר בעקבות תוצאות הבחירות. אבל משרדו לא ביטל את החדרים הרבים שהוזמנו במלון היוקרה שבמנהטן, בסך מאות אלפי שקלים. כך פורסם היום (רביעי) בחדשות 13.

50 החדרים שהוזמנו במלון ה"לואס ריג'נסי" תופסים כשתי קומות בבניין, והם הוזמנו על מנת לשרת את ראש הממשלה ופמלייתו בביקור בעצרת הכללית של האו"ם שמתקיימת השבוע. נתניהו, כאמור, לא הגיע, אבל הציבור - יישלם.

מלון ה''לואס ריג'נסי'' שבו היה אמור לשהות נתניהו
מלון ה''לואס ריג'נסי'' שבו היה אמור לשהות נתניהו | צילום: רויטרס

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ממלא מקום ראש הממשלה: הצעת הפשרה של ריבלין לנתניהו וגנץ

גנץ אחרי הטלת המנדט על נתניהו: "לא נשב עם ר"מ תחת אישום"

המו"מ כשל: הנשיא הטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו

לילה במלון ה"ריג'נסי" עולה בין 500 ל-800 דולרים ללילה בשבוע שבו מתכנסת עצרת האו"ם, כך שהסכום המבוזבז עומד על כ-300 אלף שקלים. החדרים נותרו ריקים ובמקביל מנסה המלון, שכבר קיבל את התשלום עבור אותם מקומות, למכור אותם מחדש ללקוחות אחרים.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "השרים, פמליותיהם ואנשי מערך האבטחה שמשתתפים בעצרת האו"ם לנים בחלק מהחדרים. בתקופת עצרת האו"ם ישנה תפוסה מלאה של חדרי מלון בעיר ועל כן יש צורך בהתחייבות מראש".