טיולים בעולם וקידום נשים: מישל אובמה על החיים אחרי הבית הלבן

בריאיון ל-NBC סיפרה רעייתו של הנשיא לשעבר על התוכניות לעתיד: "בשארית חיי ארצה לעסוק בקידום השכלה לילדות". בימים אלה היא מבקרת בוייטנאם על מנת לעסוק בסוגייה זו, ומשם תמשיך למלזיה

זמן צפייה: 01:51

מישל אובמה, רעייתו של נשיא ארצות הברית לשעבר ועל פי כל הסקרים – האישה הפופולרית ביותר בארה"ב, מבקרת בימים אלה בווייטנאם. בניגוד לטיולים שעשתה כשהייתה רעיית הנשיא, הפעם, לדבריה, היא מצליחה גם ליהנות. "היופי בטיולים של אחרי הנשיאות הוא שאנחנו לא מנסים לעשות הכול בתוך יומיים", אמרה אובמה בריאיון לרשת NBC.

הסוגייה שעומדת לנגד עיניה של אובמה בביקור היא הנושא הקרוב כל כך לליבה – השכלת נשים, ובמיוחד של ילדות ונערות. "עבודה על השכלת ילדות היא הדבר שבו אני רוצה להתעסק בשארית חיי, עד שנתקן את הסוגייה הזאת". בהמשך, תגיע אובמה עם בעלה ברק למלזיה.

עוד בחדשות 13:

"האמן הרעב": אכל בתערוכה בננה – בשווי 120 אלף דולר • צפו

חילופי אסירים בין ארה"ב ואיראן: שני חוקרים שבו למדינותיהם

"כולם התרגשו": חבריו של בן ה-5 הגיעו לדיון על אימוצו • צפו

מישל אובמה בוועידה הדמוקרטית
מישל אובמה | צילום: רויטרס

גם בסיור הזה, אובמה לא משאירה את הפוליטיקה מאחור, כשגם היום נמשכים בקונגרס שימועי הליך ההדחה לנשיא טראמפ. "זה הזוי לדעתי, אבל נצליח להתאושש מזה. ראינו תקופות קשות וגרועות יותר במנה הזו

למרות שהספר שכתבה הפך לאחד הפופולריים בכל הזמנים, כל תומכיה שהיו רוצים לראותה רצה לנשיאות – יצטרכו כנראה להמתין לפחות עד 2024.